امام جمعه اهلسنت کنارک:

رئیس جمهور آمریکا پیش از اینها برجام را کاملا نقص کرده بود

20 ارديبهشت 1397 ساعت 9:29

امام جمعه اهلسنت کنارک گفت: برجام خیری برای کشور نداشت و تحریم ها دلیل محکمی بر این ادعاست چراکه رئیس جمهور کنونی آمریکا پیش از این برجام را نقض کرده بود.


مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: برجام یک تعهد توخالی و پوچ محسوب می شد زیرا تحریم ها را افزایش داد و دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست بر نمی دارد لذا دولت کنونی باید بر توان داخلی تکیه کرده و از چشم امید به دشمن دست برمی‌داشت کاری که هنوز محقق نشده است.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور افزود: مشکلات اقتصادی کنونی دستخوش برجام بود زیرا دشمن با امیدوار کردن کشورمان به برجام مانع تمرکز بر توان داخلی شد و خود برجام به نوعی حیله و نیرنگ دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور بود.
امام جمعه اهل سنت کنارک ادامه داد: از همان ابتدا می شد پیش بینی کرد که ترامپ به تعهدات خود خیانت کرده و با اعمال تحریم های مختلف هیچ کمکی به ملت ایران نخواهد کرد.
مولوی ملکی پور اذعان کرد: دولت روحانی باید از همان ابتدا با توجه به فرامین مقام معظم رهبری از برجام چشم پوشی می کردند و با تکیه به توان داخلی به توسعه کشور کمک می شد ولی وجود برجام بیش از پنج سال کشور را در حالت عدم پیشرفت قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با سرمایه های غنی انسانی و وجود ذخایر عظیم زمینی در کشور با کمک دولت می توانند به بالاترین و قوی ترین دستاورد ها برسند اگر امروز شاهد فقر و اعتیاد در کشور هستید دلیلش عدم مدیریت صحیح دولت است که باید تمرکز و تجدید تصمیم بهتری صورت پذیرد.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه شب بعد از سخنان خود در کاخ سفید و طرح ادعاهای واهی علیه ایران و بیان این که آمریکا از برجام خارج می‌شود، فرمان اجرایی خروج از برجام را امضا کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451506

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451506/رئیس-جمهور-آمریکا-پیش-اینها-برجام-کاملا-نقص-کرده

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir