۰
سرپرست فرماندار ويژه چابهار در دیدار با خانواده جانبازان:

روحیه ایستادگی و صبر خانواده های جانبازان پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است

سرپرست معاونت استانداري و فرماندار ويژه چابهار گفت: بی تردید روحیه ایثار، شهادت، ایستادگی و صبر خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی ایران در حفظ استقلال و آزادی به شمار می رود.
روحیه ایستادگی و صبر خانواده های جانبازان پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است
به گزارش چهاربهاران، مجيدي همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز در دیدار با خانواده جانباران اظهار کرد: امنیت و صلابت امروز کشور و عزتمندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهداء و ایثار جانبازان است. باید با الگو قرار دادن رشادت ها و اخلاص ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، دلاوری آنها را ارج نهیم.
وی افزود: پاسداران و جانبازان شریف ایران اسلامی که نمادی از حرّیت، آزادگی و مقاومت هستند، همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن، در دفع شرّ اجانب تاثیر بسزایی داشته اند و توانسته اند آنگونه که باید و شاید مدافع مردم و میهن اسلامی مان باشند.
سرپرست فرماندار ويژه چابهار بیان کرد: شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه بالایی برخوردار هستند و باید تلاش شود که فرهنگ دیدار با خانواد شهدا در جامعه ترویج داده شود.
وی ادامه داد: دشمن سرمایه گذاری بسیاری زیادی برای گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جوانان کشور انجام داده است.
مجیدی خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه مرهون رشادت ها و از خود گذشتی شهدا و جانبازان است و همه مردم مدیون شهدا هستند.
امام جمعه اهل تشیع و تسنن و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعي از جانبازان و خانواده های معظم شهدا دیدار و گفتگو کردند و در پايان اين ديدار لوح يابودي تقديم اين عزيزان شد.
انتهای پیامم/
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 451435
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *