رئیس اداره نظارت راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان:

بهسازی جاده‌های روستایی اولویت کار اداره کل راه وشهرسازی جنوب است

1 ارديبهشت 1397 ساعت 12:56

رئیس اداره نظارت راه روستایی اداره کل راه وشهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: بهسازی و ترمیم جاده‌های روستایی اولویت کار اداره کل راه وشهرسازی جنوب است که فاصله زیادی با خطوط اصلی دارند.


 مجید شه بخش در حاشیه بازدید از راههای روستایی بخش دشتیاری شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: طرحهای زیادی در حال مطالعه و اجراء است و در بعضی از نقاط هم به علت اعتبار کافی موافق نشدیم این طرح ها را به سرانجام برسانیم و امسال با تزریق اعتبارات جدید طرحهای که نیمه تمام مانده بودند به پایان برسانیم.

وی افزود: اولویت کار با روستاهایی است که فاصله زیادی با خطوط اصلی دارند و هیچ گونه راه ارتباطی در آنان  وجود ندارد.

 رئیس راه روستایی جنوب استان ادامه داد: در بازدید میدانی که از راه روستایی در مناطق مختلف بخش دشتیاری انجام شد و کمتر از سه ماه دیگر راه روستایی رحگامها بسوتها و راه کلانی به گواتر آغاز و عملیاتی خواهد شد.

 عضو شورای بخش دشتیاری و نایب رئیس شورای شهرستان چابهار اظهار کرد: بعد از پیگیریهای مکرر از سوی شورای بخش و شهرستان موفق شدیم اعتباراتی برای مسیرهای مذکور جذب کنیم و تلاش شورا در راستایی حقوق مردم وپیگیری مشکلات مردم بخش دشتیاری است.

 واحدبخش ایزدپناه ادامه داد: راه روستایی سماچ کرگ به علت مشکلاتی متوقف شده بود و قرار شد تا دو ماه دیگر این پروژه هم به پایان برسد و با اتمام این پروژه فاصله چندین روستا با مرکز بخش دشتیاری کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه وسعت و پراکندگی بخش دشتیاری نسبت به دیگر مناطق استان بیشتر است گفت: جعمیت و پراکندگی روستاها و نبود راه روستایی که یکی از زیرساخت های اصلی روستا است در دستور کار قرار می گیرد تا مردم بخش در بحث راهها هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

 عضو شورای بخش دشتیاری در پایان خواستار اجرایی طرحهای که نیاز به بازسازی و بهسازی در بخش دشتیاری دارند شدند.

انتهای پیام/


 


کد مطلب: 451430

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451430/بهسازی-جاده-های-روستایی-اولویت-کار-اداره-کل-راه-وشهرسازی-جنوب

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir