۰
قائم مقام مدیرکل شيلات سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تجهیز اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار

قائم مقام مدیرکل شيلات سیستان و بلوچستان گفت: در راستای افزایش ایمنی شناورهای صیادی استان و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار مجهز شد.
تجهیز اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار
 مهرداد میرزایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی شناورهای صیادی استان و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی و سرایت آن به سایر شناورهای صیادی در اسکله صیادی کنارک یک دستگاه پمپ آتش نشانی سیار (پرتابل) با قدرت پرتاب ۷۰ متر خریداری و پس از طی دوره آموزش، امروز در بندر صیادی کنارک به بهره‌برداری رسید.
وی نصب سیستم اطفای حریق در کنارک را ضروری دانست و افزود: بندر صیادی کنارک یکی از ۵۰ بندر کددار دنیا در زمینه تخلیه تن ماهیان است که بیشترین شناورهای کلاس لنج در این بندر پهلوگیری می نمایند و برای افزایش ایمنی شناورهای پارک شده در بندر خرید و نصب سیستم اطفا حریق برای بندر ضروری است.
این مقام مسئول با اشاره به تجهیز سایر بنادر صیادی استان به این سیستم بیان کرد: برای خرید و راه‌اندازی این سیستم مبلغ یک میلیارد و 115 میلیون ریال هزینه شده است همچنین ظهر امروز در راستای افزایش ایمنی شناورهای صیادی استان و مقابله با خطرهای احتمالی آتش سوزی اسکله صیادی کنارک به سیستم اطفا حریق سیار مجهز شد.
​میرزایی خاطرنشان کرد: بندر کنارک با وجود لنج های متعدد نقش مهمی در صنعت ماهی گیری کشور ایفا می کند لذا وجود این سیستم برای جلوگیری از خطرات احتمالی ضروری بود تا بیمه این صنعت و معیشت ملوانان باشد.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 451414
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *