۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه جنایت آشکار است

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: حمله موشکی آمریکا و متحدانش انگلیس و فرانسه به خاک سوریه یک جنایت آشکار و نقص تمام قوانین بین المللی است.
حمله موشکی آمریکا و متحدانش به سوریه جنایت آشکار است
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: آمریکا این بار به دنبال این است تا سوریه را از طریق محکوم کردن این کشور به استفاده از تسلیحات شیمیایی تحت فشار قرار دهد و در نتیجه با همراه کردن کشور‌های استعماری اروپایی مثل فرانسه و انگلیس و حتی آلمان اجماع قابل قبولی علیه سوریه ایجاد کند.

وی بیان کرد: آمریکا، فرانسه و انگلیس مستبدانی هستند که به دلیل سلطه گری و تشنج در خاورمیانه دست به چنین تحرکات نظامی می زنند و اینکه کشورهایی مانند عربستان با پول های نجومی به چنین دشمنانی کمک می کنند تا هم کیشان شان را به قتل برسانند و ناآرامی را افزایش دهند.

امام جمعه اهل سنت کنارک با اشاره به نابودی داعش در سوریه توسط ایران افزود: دلیل حمله نظامی آمریکا به سوریه تضعیف آن و قدرتمند نشان دادن خود می باشد بدین منظور که بگوید من و دو کشور دیگر فرانسه و انگلیس ابرقدرت دنیا بوده و ایران و کشورهای اسلامی جرأت حمله به اسرائیل و ما را نخواهند داشت.

وی ادامه داد: این حرکت جنایت کارانه و نابخردانه امریکا، انگلیس و فرانسه در منطقه شکستی دیگر برای استکبارجهانی شد و هرگز نخواهد توانست به هیچ یک از اهداف شوم خود برسندو فقط انزوای سیاسی و نفرت مردم از آنان را در منطقه بیشتر خواهد کرد.

مولوی ملک پور گفت: ما چنین تحرکاتی را محکوم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری می نهیم چرا که همواره اتحاد و یک جانبه گرایی در یک ملت باعث پیروزی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از جوامع بین المللی می‌خواهیم که هر چه زودتر جلوی این حرکات ضدبشری و انسانی را بگیرند تا همه به استقلال کشور‌ها احترام بگذارند و به هر بهانه واهی نظم و امنیت منطقه‌ای را به خطر نیندازند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 451406
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *