رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد؛

راه اندازی واحد تولیدی ادوات صیادی در چابهار

23 فروردين 1397 ساعت 12:07

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: نخستین واحد تولیدی ادوات صیادی بزودی در چابهار راه اندازی می‌شود.


به گزارش چهاربهاران، عبدالرحیم کردی اظهار کرد: بزودی نخستین واحد تولیدی تور و ادوات صیادی با ظرفیت اشتغالزایی ۳۰۰ نفر در روستای ساحلی طیس راه اندازی می‌شود.
وی افزود: این واحد تولیدی با همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار و سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی توسط بخش خصوصی راه اندازی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد چابهار تولید و اشتغال افراد بومی است که در این راستا اقدامات خوبی را انجام داده است.
وی ادامه داد: با این اقدامات هزینه‌های صید کاهش و سود صیادان نیز افزایش پیدا می‌کند.
کردی گفت: یکی از برنامه‌ها برای کمک به جامعه صیادی صادرات محصول به بازار‌های خارجی و تولید محصولات غذایی آماده به طبخ است که امیدواریم استقبال خوبی در این زمینه شود.
معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات سیستان وبلوچستان نیز گفت: چابهار و کنارک ظرفیت بسیار خوبی در زمینه شیلات دارند به طوریکه در حال حاضر بیش از ۲۴ هزار نفر در این حوزه مشغول بکارند.
مهرداد میرزایی افزود: ۹۳۰ فروند لنج و هزار و ۴۰۰ فروند قایق مجوز فعالیت صید و صیادی از سوی سازمان شیلات ایران دریافت کرده اند و سالانه بیش از ۲۰۰ هزار تن صید آبزیان در آب‌های سیستان و بلوچستان انجام می‌دهند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 451397

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451397/راه-اندازی-واحد-تولیدی-ادوات-صیادی-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir