با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور؛

کلنگ ساخت آزمایشگاه تخصصی آبزیان در شهرستان چابهار زده شد

22 فروردين 1397 ساعت 9:08

با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و مسئولین استانی، پروژه احداث آزمایشگاه تخصصی آبزیان در محل اداره دامپزشکی شهرستان چابهار کلنگ زنی شد.


به گزارش چهاربهاران، علیرضا رفیعی پور در این مراسم گفت: در مرحله نخست، اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است.

وی افزود: احداث آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی با تجهیزات مدرن و به روز، می تواند گامی بزرگ در جهت تسهیل صادرات محصولات شیلاتی و سایر فرآورده های خام دامی باشد و نقش مهمی در آینده صنعت آبزی پروری ایفا کند.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به استراتژیک بودن استان  و به دلیل داشتن مرزهای طولانی آبی و خاکی و پتانسیل شهرستان های ساحلی در مبادلات مرزی دریایی در فرآورده های خام دامی، خصوصا آبزیان را حائز اهمیت برشمرد.

وی گفت: این استعدادها می طلبد تا سازمان دامپزشکی کشور با گسترش آزمایشگاههای مجهز و مدرن زمینه ای را فراهم کند تا مراحل تعیین کیفیت محصولات صادراتی در کمترین زمان ممکن در شهرستان چابهار انجام شود.

 رفیعی پور این سفر را جزو اولویتهای کاری خود در سال 97 برشمرد.

افتتاح چندین طرح عمرانی فنی، دیدار با کارکنان چندین اداره دامپزشکی شهرستانها ، دیدار با فرمانداران شهرستان های استان از جمله برنامه های سفر رئیس سازمان دامپزشکی کشور است.

رئیس دامپزشکی کشور از بزرگترین بندر صیادی کشور با ۱۰۰۰فروند شناور صیادی و مرکز تکثیر میگو کنارک بازدید کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451389

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451389/کلنگ-ساخت-آزمایشگاه-تخصصی-آبزیان-شهرستان-چابهار-زده

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir