۰
سرپرست فرمانداری چابهار:

تهدیدات اسرائیل بر علیه ایران نوعی یاوه گویی و سیاه بازی ست

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: اسرائیل با تهدیدات توخالی خود برعلیه ایران به نوعی یاوه گویی می کند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نابودی صهیونیست روز به روز نزدیکتر می شود.
تهدیدات اسرائیل بر علیه ایران نوعی یاوه گویی و سیاه بازی ست
غلام رضا مجیدی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: امروز کودک کشی و زن کشی به خاطر مسلمان بودن توسط صهیونیست ها نوعی اعلام جنگ است که همه مسلمین جهان باید از آن آگاه باشند و طبق فرموده مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی از هر ملت و گروهی که با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.
​وی با اشاره به هم پیمانی عربستان با اسرائیل و آمریکا افزود: دلیل اینکه آل سعود به طرف متجاوزان دنیا سر خم کرده و باج می دهد تنها حفظ خود است چرا که به دلیل از هم پاشیدگی از درون رو به نابودی ست و با این اتحاد بزدلانه قصد حفظ بقای خاندان زبون خود را دارد.
​وی ورود اقتصاد دانان و  سیاسیون استان را به فضای مجازی مهم دانست و ادامه داد: امروزه بستر شبکه های اجتماعی محیطی ایمن برای منحرف کردن جوانان ما برای دشمنان شده است لذا سیاسیون و اقتصاد دانان باید با روشنگری در فضای مجازی مانع جولان بیگاناگان و خودفروختگان شوند.
​سرپرست فرمانداری چابهار عنوان کرد: حضور ایران در سوریه و در سایر کشورهای اسلامی اگر از نظر برخی مجامع بین المللی اشتباه است ولی در حقیقت این حضور لازم بوده و باید پرسید چرا آمریکا از آنطرف دنیا در کشورهای خاورمیانه پایگاه نظامی مستقر کرده و حتی در خلیج فارس ناوهای جنگی خود را قرار داده، مطمئنا ایران هم بخاطر حفظ منافع امنیتی خود در کشورهای اسلامی ورود فیزیکی داشته است.
​مجیدی در خصوص باج دهی آل سعود به اسرائیل خاطرنشان کرد: خاندان سعودی مانند عروسک گردان های غربی در منطقه دست به جنایات هولناک زده اند و عامل بزرگ گستاخی دشمن برای حضورش در کشورهای اسلامی و منطقه می باشند.
​انتهای پیام/ک 
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب: 451382
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *