۰
رئیس بنیاد شهید چابهار:

کشتار فلسطینیان در نوار غزه اقدام ناجوانمردانه ای بود که بی پاسخ نمی ماند

رئیس بنیاد شهید چابهار گفت: اسرائیل با حمله نظامی به سمت تظاهرکنندگان فلسطینی در نوار غزه بار دیگر ظلم و استکبار خود را نسبت به اسلام و مسلمانان نشان داد و دنیای اسلام این اقدام سخیف را محکوم و دیر یا زود بی پاسخ نخواهد گذاشت.
کشتار فلسطینیان در نوار غزه اقدام ناجوانمردانه ای بود که بی پاسخ نمی ماند
علی داور نیا در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: اسرائیل با حمله به مسلمانان حق طلب در نوار غزه در جمعه گذشته بار دیگر نشان داد که ستمگر و ضد دین مبین اسلام می باشد و 20 نفر در تیراندازی صهیونیست ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
​وی با اشاره به محکومیت این اقدام ناجوانمردانه افزود: با توجه به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری؛ اسرائیل نابود شدنی ست همانطور که در تاریخ دنیا مشاهده می کنیم و می بینیم هیچ گاه ظلم و ستمگر پایدار نبوده و روزی نظام سلطه نابود شده است.
​رئیس بنیاد شهید شهرستان چابهار ادامه داد: هیچ گاه شعار «کربلا کربلا ما داریم میاییم» در جنگ تحمیلی از خاطر مردم عزیزمان پاک نمی شود و امروز به راحتی به راه کربلا دست یافته ایم و محقق شدن آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل همانند داعش و صدام ستمگر روز به روز نزدیکتر می شود هرچقدر که ظلم و ستم یهودیان نسبت به مسلمانان فلسطین بیشتر می شود، از آن طرف کینه مسلمانان برای نابودی اسرائیل بیش از پیش افزایش می یابد.
​داور نیا تاکید کرد: امروز اسرائیل به کودکان و زنان مسلمان فلسطین رحم نکرده و بدون جوانمردی و دل رحمی به طرفشان شلیک می کند همانطور که در هفته گذشته بیش از یک هزار نفر از مردم بی دفاع فلسطین توسط صهیونیست ها در تظاهرات «یوم الارض» کشته و زخمی شدند.
​وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نابودی فلسطین خاطرنشان کرد: همه ما ملت مسلمان ایران گوش به فرمان ولی فقیه مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برای نابودی اسرائیل بوده و هر هنگام که فرمان دهد به امر ایشان لبیک گفته و با دشمنان رزم خواهیم کرد.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب: 451370
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *