۰
امام جمعه موقت چابهار؛

مسئولین ما قانونا موظف به ارتقای کیفیت تولید داخلی کشورهستند

امام جمعه موقت چابهار گفت: ما باید غیرت اقتصادی داشته و پول مملکت به جیب اجانب ریخته نشود، بیشتر پول کشور ما به خزانه فرانسه ریخته می شود کشوری که دشمن مشخص ماست و واردات باید کاهش یابد تا شعار حمایت از کالای ایرانی محقق شود.
مسئولین ما قانونا موظف به ارتقای کیفیت تولید داخلی کشورهستند
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی در خطبه های نماز جمعه چابهار اظهار کرد: شعار امسال توسط نائب المهدی حضرت خامنه ای حفظه الله حمایت از کالای ایرانی می باشد و قریب ۲۰ سال است که هر سال توسط مقام معظم رهبری یک شعار انتخاب می شود و این شعار هم یکی از نیازهای اصلی کشور است و این خیلی مهم است که ما به عنوان یک فرد مسلمان در حکومت اسلامی در مقابل سخنان کسی که سردمدار اسلام در کشور است گوش فرا دهیم.
وی با اشاره به توان اقتدار ملی در سال ۹۶ افزود: سردمداران نظام سلطه در چندین سال گذشته دنبال تجزیه خاورمیانه بودند و ابتدا می خواستند عراق و سوریه و بعد از آن ایران را تجزیه کنند که با سیاست ها مقام معظم رهبری حیله های آمریکا با نابودی داعش خنثی شد.
خطیب نماز جمعه موقت چابهار با اشاره به خاک مالیده شدن استکبار تشریح کرد: امروز کشورهای غربی در منطقه ما دچار خلع استراتژیک شده اند و بعد از انحلال داعش، آمریکایی‌ها در سوریه دچار انحلال شده اند و عربستان با ذلت از آمریکا می خواهد که در سوریه بماند و آمریکا با ریال های صعودی در سوریه دم می چراند.
وی بدبختی عربستان را وابسته به آمریکا دانست و اذعان کرد: عربستان برای قدرت افزایی خود از آمریکا کمک می طلبد و کشورهای ضعیفی مثل عربستان ‌مدام می خواهند با عربستان در بیفتند و به همین دلیل به آمریکا وابسته است.
حجت السلام کریمی با اشاره به برنامه تحریم های غربی ها تاکید کرد: دشمن قصد عقب ماندگی ایران در همه زمینه ها را دارد همچنین که ما زیر دو میلیون نفت صادر می کنند و کشورهای دیگر بالای پنج میلیون بشکه نفت صادر می کنند البته این به نفع ما خواهد بود تا دست به زانوی خودمان بلند شده و اقتصاد ملی مان را توسط مهندسان و مخترعان خودمان بسط دهیم.
وی در خصوص موج های مجازی در کشور گفت: تبلیغات رسانه ای دشمن فقط برای ضعیف کردن روحیه مردم است و شعار حمایت از کالای ایرانی برای خوداتکایی و قوت درونی کشور می باشد به طوری که بر اثر غفلت روند واردات به کشور افزایش یافته و این باعث بیکاری جوانان ما می شود.
وی با اشاره به رونق اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی تشریح کرد: اگر هر نفر از مردم ایران نسبت به سال گذشته ۱۰ هزار تومان بیشتر کالای ایرانی بخرند هفتصد هزار شغل برای بیکاران ایجاد می شود و مسئولینی که نگاه بیرونی دارند و آمارهای جهانی برایشان مهم است نشانه غرب گرایی شأن می باشد و باید این فکر را کنار بگذارند و از تولید کننده و کالای ایرانی حمایت کنند.
امام جمعه موقت چابهار ادامه داد: ما اگر ایمان و تقوی واقعی داشته باشیم دیگر هیچ نگرانی از لحاظ مشکلات روحی نخواهیم داشت، اگر انسان اهل تقوی باشد و خدا را از خود دلخور نکند قطعا حریم الهی را پاسدارید به مرور دستورات و فرامین الهی در وجود انسان استحکامی ایجاد می کند که از احدی نخواهد ترسید و راهش مشخص می شود.
وی با اشاره با نهراسیدن از غیرخدا عنوان کرد: با توکل و امید به خدا همه چیز درست می شود و راه رسیدن به موفقیت با خدا بودن است موفقیتی که کمال اخروی را در پی دارد.
حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: ما باید نسبت به مومنان، خانواده و همسایه از فرامین اهل بیت تبعیت کنیم به طوری که حق گویی انسان را از زشتی ها و بدی ها نجات پیدا می کند، نجات انسان در این نیست که همرنگ جماعت شوی بلکه باید گروه حق را حمایت کنی و خوشبختی تنها در همین مورد می باشد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 451366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *