۰

کاهش وقوع سرقت کابل هاي برق با اقدامات مشترک پليس و اداره برق در چابهار

رئيس اداره برق شهرستان چابهارگفت: اقدامات تخصصي و اطلاعاتی پليس و ايمن سازي شبکه هاي توزيع برق ،نقش مهمي در کاهش وقوع سرقت کابل هاي برق در شهرستان دارد.
کاهش وقوع سرقت کابل هاي برق با اقدامات مشترک پليس و اداره برق در چابهار
به گزارش چهاربهاران، رئیس اداره برق در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان چابهارضمن قدرداني از تلاش هاي پليس در ارتقاي آرامش و آسايش مردم در ایام تعطیلات نوروز گفت: مشاركت و تعامل کليه نهادهاي دولتي به خصوص شهروندان با پليس در تامين نظم و امنيت، يک وظيفه همگاني است.  
امید رضا مشهدی زاده با اشاره به سرقت تجهيزات و کابل های برق که در بعضي از مواقع قطعي برق را به دنبال دارد گفت: اين موضوع با توجه به شرايط آب و هوايي شهرستان معضلاتي را براي شهروندان بوجودمي آورد که در این راستا اقدامات پليس در پيشگيري از سرقت سيم كابل برق در سطح شهرستان چابهار ستودني است و پلیس با انجام فعاليت ها و گشت هاي هدفمند شبانه روزي توانسته است تعدادی از سارقان کابل ها وتجهيزات برق را دستگير کنند .
وی افزود: همکاران ما در اداره برق با ايمن سازي شبکه هاي توزيع برق موانعي را جهت پيشگيري از سرقت تجهيزات برقي بوجود آورده که جهت پيشگيري هاي تکميلي نيازبه همکاری ويژه عموم مردم مي باشد.
در ادامه اين ديدار سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم از تصميمات مهم اتخاذ شده با محوريت پيشگيري از سرقت خبر داد و گفت : راه اندازي گشت هاي مشترک به صورت متناوب در سطح شهر ، کنترل مجرمين سابقه دار، کنترل راه ها و محورهاي خروجي به مناطق حاشيه نشيني ،مشخص کردن زمان احتمالي وقوع و جغرافياي جرم و کنترل مالخرها را مهمترين راه ها ي پيشگيري از سرقت تجهيزات برق رساني عنوان کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان چابهار، رسالت ذاتي پليس را برقراري امنيت دانست و افزود: برقراري امنيت يک وظيفه همگاني است لذابه منظور ايجاد نظم و امنيت پايدار در شهرستان تعامل و همكاري اقشار مختلف مردم با پليس يکي از ملزومات دستيابي به اين هدف مي باشد. 
انتهای پیام/
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 451365
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *