۰

با فرهنگ‌سازی گردشگری را از خشکی به دریا ببریم

نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس بابیان اینکه درصورت ایجاد زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی مناسب درآمد گردشگری از نفت هم بیشتر می‌شود گفت: توسعه گردشگری دریایی در کشور نیازمند بسیج عمومی و فرهنگ‌سازی در میان مردم است.
با فرهنگ‌سازی گردشگری را از خشکی به دریا ببریم
به گزارش چهاربهاران، علی کرد درباره ضرورت توسعه گردشگری دریایی، افزود: در شمال و جنوب ایران دارای بنادر زیبای هستیم که نیازمند ایجاد زیرساخت‌های کامل و مناسب تفریحی و گردشگری دریایی جهت استقبال و بازدید گردشگران داخلی و خارجی است.
وی ادامه داد: در بنادر مختلف کشور ازجمله چابهار، کیش، قشم و ... امکانات بسیار خوبی جهت استقرار و بازدید گردشگران دریایی توسط سازمان بنادر و دریانوردی تدارک دیده‌شده است که به نظر می‌رسد نیازمند تغییر نگرش مردم در گردشگری از خشکی به دریاست.  
نماینده مردم خاش، نصرت‌آباد، میرجاوه و کورین در مجلس به کلیه مردم توصیه کرد که در زمان ورود به شهرهای بندری کشور حتماً از نقاط ساحلی و دریا بازدید کنند.
وی گفت: تاکنون فرهنگ‌سازی عمومی مناسبی به‌منظور توسعه گردشگری دریایی صورت نگرفته است و مردم اطلاعات لازم و کافی را در این زمینه ندارند.
نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس در مورد عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۳۹۷ در بحث گردشگری دریایی، خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در نوروز ۱۳۹۷ برنامه‌های ویژه‌ای را در بحث گردشگری دریایی در نظر گرفته و عملکرد فوق‌العاده‌ای را در این حوزه داشته است و امیدوار هستیم که این روند ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/
 
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 451349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *