۰

ایجاد پنج کمپ گردشگری برای اسکان مسافران چابهار

شهردار چابهار گفت: ارائه خدمات مطلوب و برگزاری جشنواره ها و ویژه برنامه های فرهنگی و هنری سبب جذب بیشتر گردشگر از سراسر کشور به این شهرستان بندری شده است و پنج کمپ گردشگری برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.
ایجاد پنج کمپ گردشگری برای اسکان مسافران چابهار
محمدیونس حقانی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: شهرستان چابهار به دلیل جذابیت های فراوان گردشگری نظیر ساحل ماسه ای، صخره ای و شنی، مراکز خرید منطقه آزاد، بنادر صیادی و گردشگری سالانه میزبان صدها هزار گردشگر است.
وی با اشاره به ستاد تسهیلات نوروزی افزود: شهرداری چابهار برای استقبال و میزبانی از مهمانان نوروزی ستاد ویژه استقبال از نوروز را تشکیل و با هماهنگی اعضا در نشست های متعدد نسبت به فراهم کردن امکانات رفاهی و اقامتی اقدام کرده است.
شهردار چابهار بیان کرد: برای رفاه حال شهروندان و میزبانی مناسب از گردشگران بیش از 100 هزار مترمربع آسفالت در معابر عمومی با اعتبار 20 میلیارد ریال در ماههای پایانی سال انجام شده است.
وی آذین بندی شهر و میادین، ایجاد بازارچه نوروزی و سنتی، توسعه و افزایش 50 درصدی سرویس های بهداشتی سطح شهر و بوستان ها، افزایش نیروهای خدماتی، جانمایی 200 مخزن زباله در سطح شهر، خط کشی حدود 60 کیلومتر از معابر، زیباسازی، پاکسازی و تنظیف سطح شهر و آماده سازی تمامی بوستان ها و پاکسازی محلات قبل از نوروز را ازجمله اقدامات شهرداری برای استقبال از مهمانان نوروزی عنوان کرد.
وی در خصوص اسکان مسافران تشریح کرد: تعداد پنج کمپ مسافری در نقاط مختلف شهر نظیر دریا بزرگ، دریا کوچک، پارک های صدف، الغدیر و فردوسی گلشهر برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
شهردار چابهار تاکید کرد: بازارچه خرید انواع محصولات و مایحتاج نوروزی و سنتی در پارک بهاران دریا بزرگ، پارک صدف و پارک خلیج راه اندازی شده است تا مسافران بتوانند به صورت یکجا خرید و نیازهای روزانه خود را تامین کنند.
حقانی ادامه داد: سومین جشنواره استعدادیابی موسیقی ویژه خوانندگان بلوچ با همت گروه هنری «زیمل بلوچستان» فرمانداری، شورای اسلامی شهر و شهرداری چابهار از اول نوروز آغاز بکار کرده است و تا پایان تعطیلات در محل دریا بزرگ به اجرای برنامه شاد فرهنگی و هنری می پردازد همچنین برگزاری این جشنواره علاوه بر اینکه موسیقی غنی بلوچی را به مهمانان داخلی و خارجی معرفی می کند منجر به افزایش شمار مسافران و گردشگران در چابهار شده است.
شهردار چابهار خاطرنشان کرد: سواحل زیبای خلیج در محدوده های موسوم به دریاکوچک و دریا بزرگ، ساختمان های قدیمی گمرک و پست، بازار خرید سنتی بَلُوکان، آرامگاه سید غلامرسول، ساختمان قدیم فرمانداری (موزه محلی)، ساحل ماسه ای، اسکله ها و بندر صیادی هفت تیر، صخره های مرجانی از جمله مناطق دیدنی و تفریحی شهر چابهار به شمار می روند.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 451336
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *