۰

منطقه آزاد چابهار دو دستگاه آمبولانس اهدا کرد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای خدمات رسانی بهتر به بیماران این منطقه دو دستگاه آمبولانس مجهز به آی سی یو را به بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان اهدا کرد.
منطقه آزاد چابهار دو دستگاه آمبولانس اهدا کرد
عبدالرحیم کردی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: تحویل دو دستگاه آمبولانس در نوروز امسال، عیدی این سازمان به مردم شهرستان چابهار بوده است به طوری که برای خرید این آمبولانس ها 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به ارتقای درمان منطقه افزود: منطقه آزاد چابهار برای توسعه و ارتقای شاخص های بهداشتی درمانی در طول سال های اخیر اقدامات مختلفی انجام داده که اختصاص بیش از 15 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز بخش آی سی یو بیمارستان امام علی(ع) از جمله آن است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: این منطقه حمایت های خوبی از توسعه امکانات ورزشی، بهداشتی، آموزشی، کمک به عمران و توسعه شهر، روشنایی بندر کنارک و حل بخشی از مشکلات فرودگاه کنارک داشته است.
به گزارش چهاربهاران، چابهار دارای یک بیمارستان با 182 تخت است و پیش بینی شده در آینده ای نزدیک برای حل مشکلات بهداشتی درمانی این شهرستان یک بیمارستان 540 تختخوابی کلنگ زنی و ساخته شود.
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 451334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *