۰

رشد 15 درصد پروازهای چابهار در نوروز 97

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: پروازهای فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک در نوروز نسبت به دیگر ایام سال 15 درصد رشد داشته است.
رشد 15 درصد پروازهای چابهار در نوروز 97
طاهره شهرکی در گفت‌وگو با چهاربهاران اظهار کرد: به‌طور متوسط پروازهای فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک در روزهای نوروز 15 درصد رشد خواهد داشت به طوری که سهولت در رفت و آمد هوایی بهتر شده است.
وی با اشاره به رشد پروازها به مقصد چابهار در نوروز 97 افزود: پروازها از اواخر اسفندماه از هفته‌ای 28 پرواز به هفته‌ای 34 پرواز می‌رسد ضمن آنکه بسیاری از ایرلاین‌ها نیز پروازهای فوق‌العاده در اواخر اسفندماه و اواسط نوروز از مراکز جمعیتی به مقصد چابهار برقرار خواهند کرد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: ایران‌ایر، آسمان، کاسپین، کیش‌ایر، زاگرس، تابان و آتا در ایام نوروز به فرودگاه بین‌المللی چابهار پرواز خواهند داشت که برخی جدید هستند و برخی هم فوق‌العاده پرواز و افزایش پرواز خواهند داشت.
به گفته شهرکی، تهران، شیراز، بندرعباس، زاهدان، مشهد، دبی و مسقط مقاصد پروازی از فرودگاه بین‌المللی چابهار-کنارک در نوروز خواهند بود.
مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار هم‌چنین با اشاره به دیگر فعالیت‌های آماده‌سازی نوروزی، خاطرنشان کرد: ساماندهی 50 خانه کاشانه مهمان، ایجاد تفریحات دریایی، احداث 30 اتاق اقامتگاه بوم‌گردی، نظارت بهداشتی و قیمتی مستمر بر مراکز اقامتی، تجاری، تفریحی و رستوران‌ها، راه‌اندازی جشنواره‌ها، فستیوال‌ها و کارناوال‌های شاد و متنوع و هم‌چنین برپایی نمایشگاه کشوری صنایع‌دستی و سوغات و جشنواره اقوام ایرانی و غذاهای محلی از دیگر اقدامات نوروزی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار است.
انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 451329
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *