۰

تغییر مدیریت جایگاه سوخت شیلات چابهار/توزیع دوبرابری بنزین چابهار نسبت به سال گذشته

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بنزین در چابهار نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است و هیچ کمبودی برای در اختیار گذاشتن بنزین در جایگاه ها از سوی شرکت نفت وجود نداشته است.
تغییر مدیریت جایگاه سوخت شیلات چابهار/توزیع دوبرابری بنزین چابهار نسبت به سال گذشته
​مصطفی نخعی در رابطه با خبر مندرج در این پایگاه و مشکلات سوختی در گفت‌وگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: طي روزهاي ٢٧ و ٢٨ اسفند سالجاري به ترتيب یک ميليون و 400 هزار و یک ميليون و 500 هزار ليتر بنزين جهت رفاه حال مسافران و مردم  در سطح جايگاه هاي منطقه توزيع شده است به طوری که اين ميزان توزيع به ترتيب 50 و 57 درصد رشد را نسبت به سال گذشته داشته است.
وی با اشاره به منظم بودن خدمات رسانی در شرکت نفت جنوب استان افزود: این میزان نسبت به سال گذشته توزیع دوبرابری داشته که نشان افزایش گردشگران در منطقه می باشد و نیازمند ارتقا کمیت زیرساخت خواهد بود.
وی در خصوص نبود سوخت در جایگاه شیلات در غروب روز گذشته عنوان کرد: شرکت نفت چابهار هیچگونه کمبودی برای توزیع بنزین نداشته است و مشکل به وجود آمده در جایگاه شیلات به دلیل خرابی هارد بوده که توسط کارشناسان شرکت رفع شده است.
مدیر منطقه جنوب استان ادامه داد: مدیریت جایگاه شیلات چابهار به دلیل کمبودات موجود در خدمات دهی به گردشگران در روز جاری تغییر کرد تا تکریم مردم به نحو بهتری اجرا شود.
نخعی خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش جایگاه در سطح شهر فراخوان داده شده است و مکانهای مورد نظر برای احداث جایگاه شناسایی شده است.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 451326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *