۰

نبود بنزین درجایگاه های سوخت شهر توریستی چابهار و سرگردانی شهروندان و مهمانان

وجود مشکلاتی زیاد این شهرستان همچنین نبود بنزین در جایگاه های پمپ بنزین چالدران را می‌توان بر بی‌تدبیری مسئولان دانست.
نبود بنزین درجایگاه های سوخت شهر توریستی چابهار و سرگردانی شهروندان و مهمانان
به گزارش چهاربهاران، تامین سوخت در مبادی ورودی و خروجی هر شهر و منطقه‌ امری حیاتی و استراتژیک است، در این بین نیازهای شهرهای توریستی و مسافرپذیر در برخی از ایام سال، به ویژه در ایام عید؛ به سوخت بیشتر از هر زمان دیگری است.
شهرستان چابهار نیز از قدیم‌الایام به دلیل موقعیت خاص طبیعی و گردشگری که دارد، در اغلب اوقات، پذیرای مهمانان بسیاری از اقصی نقاط استان و کشور است.
با وجود مشکلات این شهرستان همچنین نبود بنزین در جایگاه های پمپ بنزین را می‌توان بر بی‌تدبیری مسئولان دانست.
وجود تنها دو پمپ بنزین در این شهر توریستی و پمپ بنزین شیلات بدون سوخت و پمپ بنزین منطقه آزاد باید چندین ساعت در صف منتظر باشند تا نوبت به آنها شود.
چرا مسافران نوروزی در بدو ورود به شهر با این مشکل روبرو شوند و دغدغه بنزین داشته باشند.

تعدادی از مردم شهرستان چابهار طی تماسی با چهاربهاران، از نبود بنزین در جایگاه های سوخت شهرستان  ابراز گلایه کردند.
یکی از شهروندان چالدران با اشاره به اینکه یک جایگاه سوخت این شهرستان بیش از دو روز است که بنزین ندارد،گفت: متاسفانه امروز جایگاه دوم هم سوخت ندارد و  نبود بنزین از مهم ترین مشکلات جایگاه های سوخت است.
 
وی با بیان اینکه پمپ بنزین ها از مراکز مهم عمومی هستند که عدم توجه به آنها باعث بوجود آمدن خلل و بحران در زندگی آحاد مردم خواهد شد،تصریح کرد: در شهر ستان چابهار دو  جایگاه وجود دارد و آنهم اکثر اوقات، یا بنزین ندارد!!!! دلیل چیست؟
 
وی تاکید کرد: مسافری که به شهرستان مسافرت می کند برای بنزین باید ساعت ها در صف بنزین باشند که این امر خود موجبات شرمساری این مردم ،که در مهمان نوازی زبان زد هستند را فراهم میکند.
 
جمعی از شهروندان خواستار رسیدگی مسئولین به این مشکل شدند که ما مردم چابهار چرا از وضعیت بی بنزینی رنج ببریم چرا در این شهر بزرگ دو جایگاه بیشتر ندارد که یک جایگاه هم اصلا بنزین ندارد.. بنزین که نباشد ناچاریم به دلالان رو بیندازیم که بنزین بخریم..

 
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 451325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *