۰

برگزاری 11 کارناوال و جشنواره فرهنگی- محلی در منطقه آزاد چابهار

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات و امور فرهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه آزاد چابهار گفت: 11 کارناوال و جشنواره فرهنگی-محلی در نوروز 97 در سطح منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شود.
برگزاری 11 کارناوال و جشنواره فرهنگی- محلی در منطقه آزاد چابهار
به گزارش چهاربهاران، حسام‌الدین یوسفی اظهار کرد: کارناوال‌ها و جشنواره‌های نوروزی در قالب سه رویداد شامل پخش زنده تلویزیونی، جشنواره‌های ثابت و درنهایت‌ جشنواره‌ها و کارناوال‌های خیابانی از دوم تا 11 فروردین‌ماه به مدت 10 شب در سطح منطقه آزاد چابهار اجرا می‌شوند .
وی افزود: جنگ شادی شبانه، کارناوال رقص چوب سیستانی، رقص‌های آیینی استان کرمانشاه، دچاپی بلوچی، برنامه‌های شاد ویژه کودکان، اجرای عروسک‌های غول‌پیکر، آتش‌بازی هوایی، اجرای موسیقی سنتی بومی و محلی سیستان و بلوچستان، اجرای زنده موسیقی ورنا و نمایش‌های کمدی و حاجی‌فیروز ازجمله‌ جشنواره‌ها و کارناوال‌های شاد و متنوع‌ هستند که در طول شب و روز در سطح منطقه و ساحل تیس اجرا می‌شوند .
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات و امور فرهنگی ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: هم‌چنین ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی موسوم به از من بپرس در سطح منطقه آماده ارائه خدمات، توزیع بروشور و ارائه اطلاعات از جاذبه ‎ ‌ های گردشگری و مراکز خدماتی منطقه و بندر چابهار به مسافرین نوروزی هستند .
یوسفی بابیان این‌که برنامه زنده تلویزیونی از شبکه هامون و برخی شبکه‌های ملی نیز در طول نوروز در چابهار اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم تحویل سال نو در سه‌نقطه از منطقه آزاد چابهار نیز به‌صورت هم‌زمان با استقبال از مسافرین و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 451324
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *