۰
معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش چابهار خبر داد؛

اختصاص بیش از 400 کلاس درس برای میهمانان فرهنگی نوروز در چابهار

معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش چابهار گفت: 445 کلاس درس در 40 واحد آموزشی برای اسکان گردشگران نوروزی در شهرستان چابهار تجهیز می شود.
اختصاص بیش از 400 کلاس درس برای میهمانان فرهنگی نوروز در چابهار
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: درنوروز1397 با پیش بینی یک پایگاه اسکان مرکزی وتعداد 40 آموزشگاه درقالب 445کلاس درس مجهز شده و باهمراهی بیش از100 نفر همکاران تلاش خواهیم کرد تا خدمات ارتقاء و رضایت مندی فرهنگیان رادر مسافرت های نوروزی به شهرستان چابهار افزایش داده تا خاطره ای زیبا همراه تا خوشی برای مهمانان رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه مدرسه در حالت عادی مکان مناسبی برای اسکان فرهنگیان نیست بیان کرد: در ایام نوروز با توجه به حجم زیاد مسافران خصوصاً فرهنگیان عزیز و کمبود فضاهای اقامتی با نرخ‌های مناسب، از ظرفیت موجود  برای کمک به فرهنگیان استفاده کند.

 رییس آموزش و پرورش چابهار با اشاره به اینکه رضایت فرهنگیان از اسکان نوروزی مهمترین اولویت آموزش و پرورش است افزود: درطرح اسکان نوروزی رعایت اصول ایمنی وبهداشتی مدارس طرح ستاد اسکان، توجه به بهسازی و زیبا سازی پایگاههای پذیرش در راستای تکریم مهمانان نوروزی ورعایت حقوق شهروندان، اطلاع رسانی مناسب با نصب برنوشته های اسکان درمبادی شهرها با رویکرد هدایت مسافرین به ستاد اسکان را ازمهمترین اقدامات بهینه سازی اسکان وخدمات سفر فرهنگیان است.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این میزان آماده‌سازی باعث شده که شهرستان چابهار بیشترین ظرفیت پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی را در استان دارا باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به ستاد اسکان مسافران نوروزی مستقر در مدرسه کشتیرانی 7 واقع در بلوار شهید ریگی روبه روی دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی خیابان کشتیرانی مراجعه یا با شماره 05435320413 تماس حاصل فرمایند تا در ایام نوروز ازاین امکانات برخوردار شوند.

انتهای پیام/ ف
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 451321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *