۰

آمادسازی 154 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کنارک

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تمهیدات و اقدامات لازم برای استقبال و پذیرایی از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی به ویژه مسافران نوروزی اندیشیده شده و این شهرستان ساحلی آماده استقبال از این عزیزان است.
آمادسازی 154 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کنارک
بیژن بختیار در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی برنامه ریزی های لازم با دستگاههای اجرایی انجام شده است.
وی با اشاره به بکر بودن منطقه  افزود: دستگاههای اجرایی با تشکیل کمیته های خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، خدمات حمل و نقل و ترافیک برون شهری، خدمات امداد ونجات، انتطامی و ترافیک شهری، هماهنگی امور دهیاری ها، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار با محوریت شهرداری شهرستان کنارک آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی می باشند.
فرماندار ویژه کنارک ادامه داد: 25 باب مدرسه با 154 کلاس درس برای اسکان مسافران در نقاط مختلف شهری وروستایی نظیر سندسر، درک، تنگ، کهیر، سورکمب و پزم تیاب با تمامی امکانات اولیه رفاهی آماده ارائه خدمات به مسافران شده است.
وی از آمادگی گشت های راهداری، پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس 115، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن و تجارت در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.
بختیار تصریح کرد: شهرستان کنارک با داشتن جاذبه های تفریحی و گردشگری نظیر 200 کیلومتر ساحل آرام، گل افشان در روستای تنگ، بنادر ماهیگری پزم و کلات، باغات میوه های گرمسیری کهیر، سواحل ماسه ای درک، باغات موز زرآباد، چشمه شورعین روستای تران، بلبلوک چگردان لاش، کوه شبه جزیره ای گوردیم و روستای تاریخی سورکمب با داشتن مقبره حاج حسین مقصدی مناسب برای سفر مسافران داخلی وخارجی می باشند.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب: 451314
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *