۰

تابلوهای فرسوده شهرستان کنارک با فرا رسیدن عید همچنان تعویض نشده اند

تابلوهای ناخوانا خیابان های شهرستان کنارک باعث سردرگمی مسافران و میهمانان کنارکی شده است.
تابلوهای فرسوده شهرستان کنارک با فرا رسیدن عید همچنان تعویض نشده اند
به گزارش چهاربهاران، باتوجه به هرچه نزدیک تر شدن به ایام نوروز و سال جدید همچنان خبری از تعویض تابلوهای معرفی خیابان های سطح شهر نشده است.

یوسف دهقان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران از کنارک اظهار کرد: شهرستان کنارک به دلیل رطوبت بالا ( شرجی ) باعث زنگ زدگی تابلوها شده است و تابلوهای خیابان و کوچه های سمت ساحل و سطح شهر کاملا ناخوانا و فرسوه شده اند.

وی افزود: این تابلوها بسیار قدیمی و کهنه هستند که با فرا رسیدن ایام نوروز و سال جدید همچنان مانده اند و فکری برای تعویض انها برداشته نشده است.

دهقان در ادامه در خصوص عملکرد مسئولین در شهرستان گفت: عملکرد مسئولین قبل از فرا رسیدن به سال جدید کاملا ضعیف بوده است و تمام نیروی کار خود را برای اخرای سال گذاشته اند و در طول سال گذشته عملکرد چشم گیری برای شهروندان کنارکی نداشته اند.

وی خاطرنشان کرد: تابلوهای های فرسوده و ناخوانا شهرستان در بلوار ساحلی بیشتر از مکان های دیگر در شهرستان است و هیچ گونه توجهی به این موضوع از طرف مسئولین انجام نشده است.

 دهقان در پایان افزود: برای هرچه راحت تر شدن شهروندان و میهمانان کنارکی باید تابلوهای کاملا خوانا نصب شود که سردر گمی برای مسافران و میهمان در شهرستان ایجاد نشود.

انتهای پیام/ خ

 
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 451297
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *