شهردار کنارک در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران خبر داد؛

بازسازی پارک های شهرستان کنارک قبل از سال 97

18 اسفند 1396 ساعت 13:25

شهردار کنارک گفت: اکثر پارک های شهرستان کنارک که در تاریکی و نواقص رو به رو بودند تا قبل از سال جدید بازسازی می شوند.


درویش بلوچ نیا در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، از کنارک اظهار کرد: قبل از ورود به سال 97 در سطح شهرستان کنارک پارک هایی که نواقص و خرابی را به همراه داشته اند تعویض خواهند شد که مورد پسند شهروندان و مسافرانی نوروزی باشد.

وی در خصوص روشنایی پارک لاله که در ورودی شهرستان قرار دارد افزود: پارک لاله که در گذشته در تاریکی به سر میبرد قبل از ورود به سال جدید بحث روشنایی آن کاملا برطرف خواهد شد و همچنین ست بازی کودکان و کفپوش در پارک لاله راه اندازی خواهد شد.

شهردار کنارک ادامه داد: پارک شهرداری قدیم واقع در وسط شهر فلکه لنج قبل از سال جدید روشنایی کامل خود را به دست می آورد و مسافران نوروزی می توانند در دو پارک لاله و پارک شهرداری قدیم اسکان بگیرند.

بلوچ نیا در خصوص سرویس بهداشتی های که در نوروز 97 برای مسافران در نظر گرفته شده است گفت: در نوروز با وجود پرشور مسافران در شهرستان کنارک حدود 16 سرویس بهداشتی در سطح شهرستان راه اندازی خواهد شد که هشت سرویس بهداشتی موجود و هشت سرویس بهداشتی به صورت کانکس خریداری شده است و در نوروزی برای مسافران در شهرستان  راه اندازی میشود.

شهردار کنارک خاطرنشان کرد: طرح کاشت گل و گیاه را در سطح شهرستان در سال جدید را در نظر داریم که از استان اصفهان این نهال ها خریداری شده است و برای هرچه بهتر شدن فضای سبز درسطح شهرستان کاشت میشود.

 با توجه به گذشت یکسال در کنارک شهردار جدید کنارک درقبل ورود به سال جدید تمامی پارک های سطح شهرستان را از حالت متروکه در می آورد و بازسازی خواهند شد.

انتهای پیام/ خ

 


کد مطلب: 451284

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451284/بازسازی-پارک-های-شهرستان-کنارک-قبل-سال-97

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir