عملکرد ضعیف مسئولین چابهار در سالی که گذشت

17 اسفند 1396 ساعت 9:10

چند تن از مردم چابهار و روستائیان با اظهار گلایه مندی از عدم خدمات رسانی عمرانی به مناطق چابهار گلایه مندی خود را ابراز کردند.


یکی از اهالی روستای رمین چابهار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در سال جاری در روستای رمین چابهار پارک ساخته شده و میزان رضایت مندی از مسئولین در حد متوسط می باشد چراکه هنوز نیازهایی همچون آبرسانی و لوله کشی از نیازهای اولیه مردم روستا رفع نشده است‌.
عبدالحکیم گرگیچ با اشاره به نیازهای ورزشی جوانان بومی به زیرساخت ها افزود: امکانات ورزشی به صورت حداقلی هم وجود ندارد حتی یک سالن ورزشی مجهز در پنج روستای محدوده بریس ساخته نشده است تا سرگرمی جوانان را برطرف کند و از معظلاتی همچون مواد مخدر جلوگیری شود.
یکی دیگر از اهالی چابهار عنوان کرد: در سال جاری هیچ کدام از نیازهای و مشکلات اصلی مردم چابهار توسط مسئولین رفع نشده است به طوری که آبرسانی، اشتغال و جاده استاندارد از نیازهای اصلی مردم  این خطه می باشد که هیچکدام از این موارد به طور چشمگیر در بین مردم احیا نشده است.
امان الله زین الدینی افزود: بزرگترین مشکل چابهار را می توان حاشیه نشینی عنوان کرد چراکه عدم ساماندهی مناطق باعث شده تا مردم به حداقل آب شرب آشامیدنی هم دسترسی نداشته باشند و مسئولین مربوطه نتوانستند در سال‌جاری خدمات دهی مناسبی برای مردم انجام دهند.
ساکن مراد آباد چابهار با ادعا به رانت خواری برخی از مسئولین چابهار ادامه داد: برخی از مدیران مربوطه بجای کمک‌رسانی به مردم زمین خواری کرده‌اند به طوری که در شهرک صنعتی و حاشیه چابهار بدون سند اقدام به واگذاری زمین به یک دیگر می کنند.
محمد امین جدگال ادامه داد: مردم نیازمند آبرسانی و رسیدن به حداقل حقوق قانونی خود می باشند به طوری که در کنار دریا نبود آب آشامیدنی و توزیع آب به صورت جیره بندی بهت آور می باشد و در سال جاری کمک رسانی مورد توجه به مردم چابهار توسط مسئولین انجام نشده است.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451282

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451282/عملکرد-ضعیف-مسئولین-چابهار-سالی-گذشت

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir