۰

عملکرد ضعیف مسئولین چابهار در سالی که گذشت

چند تن از مردم چابهار و روستائیان با اظهار گلایه مندی از عدم خدمات رسانی عمرانی به مناطق چابهار گلایه مندی خود را ابراز کردند.
عملکرد ضعیف مسئولین چابهار در سالی که گذشت
یکی از اهالی روستای رمین چابهار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در سال جاری در روستای رمین چابهار پارک ساخته شده و میزان رضایت مندی از مسئولین در حد متوسط می باشد چراکه هنوز نیازهایی همچون آبرسانی و لوله کشی از نیازهای اولیه مردم روستا رفع نشده است‌.
عبدالحکیم گرگیچ با اشاره به نیازهای ورزشی جوانان بومی به زیرساخت ها افزود: امکانات ورزشی به صورت حداقلی هم وجود ندارد حتی یک سالن ورزشی مجهز در پنج روستای محدوده بریس ساخته نشده است تا سرگرمی جوانان را برطرف کند و از معظلاتی همچون مواد مخدر جلوگیری شود.
یکی دیگر از اهالی چابهار عنوان کرد: در سال جاری هیچ کدام از نیازهای و مشکلات اصلی مردم چابهار توسط مسئولین رفع نشده است به طوری که آبرسانی، اشتغال و جاده استاندارد از نیازهای اصلی مردم  این خطه می باشد که هیچکدام از این موارد به طور چشمگیر در بین مردم احیا نشده است.
امان الله زین الدینی افزود: بزرگترین مشکل چابهار را می توان حاشیه نشینی عنوان کرد چراکه عدم ساماندهی مناطق باعث شده تا مردم به حداقل آب شرب آشامیدنی هم دسترسی نداشته باشند و مسئولین مربوطه نتوانستند در سال‌جاری خدمات دهی مناسبی برای مردم انجام دهند.
ساکن مراد آباد چابهار با ادعا به رانت خواری برخی از مسئولین چابهار ادامه داد: برخی از مدیران مربوطه بجای کمک‌رسانی به مردم زمین خواری کرده‌اند به طوری که در شهرک صنعتی و حاشیه چابهار بدون سند اقدام به واگذاری زمین به یک دیگر می کنند.
محمد امین جدگال ادامه داد: مردم نیازمند آبرسانی و رسیدن به حداقل حقوق قانونی خود می باشند به طوری که در کنار دریا نبود آب آشامیدنی و توزیع آب به صورت جیره بندی بهت آور می باشد و در سال جاری کمک رسانی مورد توجه به مردم چابهار توسط مسئولین انجام نشده است.
انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 451282
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *