پنجمین دوره رقابت های ورزشی دانشجویان کشور در چابهار برگزار شد

14 اسفند 1396 ساعت 12:41

پنجمین دوره رقابت های ورزشی کشوری دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در منطقه آزاد چابهار برگزار و تیم های برتر معرفی شدند.


به گزارش چهاربهاران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در پنجمین دوره رقابت های ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی منطقه آزاد چابهار 170 ورزشکار از 26 استان کشور به رقابت پرداختند.
عبدالرحیم کردی اظهار کرد: نتایج نهایی رقابت های ورزشی در رشته والیبال ساحلی به ترتیب آذربایجان غربی، گیلان و یزد مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: همچنین در رقابت های تیراندازی تفنگ و تپانچه تیمی «ویژه دختران» به ترتیب استانهای سیستان و بلوچستان، قم و تهران مقام های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: 83 نفر در رشته والیبال ساحلی ویژه آقایان و 87 نفر در رشته تیراندازی ویژه بانوان حضور داشتند.
کردی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار حمایت های ویژه ای برای توسعه ورزش سیستان و بلوچستان و برگزاری رقابت های ورزشی در رشته های مختلف ورزشی انجام داده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: در سال های اخیر این منطقه در حوزه ورزش عملکرد خوبی داشته است که از جمله آن می توان به ساخت سالن چندمنظوره ورزشی ورنا با زیربنای پنج هزار و 727 مترمربع، ساخت پیست شتردوانی با پنج هزار مترمربع مساحت، ساخت زمین تمرینی کریکت با سه هزار مترمربع مساحت و ساخت پیست اتومبیل رانی و موتورسواری با سه هزار مترمربع و ظرفیت 2هزار تماشگر اشاره کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451270

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451270/پنجمین-دوره-رقابت-های-ورزشی-دانشجویان-کشور-چابهار-برگزار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir