۰

عدم توجه به جلو جان راکب موتورسیکلت را گرفت

رئيس پليس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان گفت: در پی برخورد موتور سیکلت با سواری پراید در محور چابهار جکیگور یک کشته بر جای ماند.
عدم توجه به جلو جان راکب موتورسیکلت را گرفت
به گزارش چهاربهاران سرهنگ یداله ستوده در پی تصادف موتور سیکلت با سواری پراید اظهار کرد: بر اثر عدم توجه به جلو راکب موتورسیکلت و برخورد با يك دستگاه سواری پراید در محور"چابهار- جکیگور" ، راکب در بیمارستان فوت کرد. 
وی با اشاره به وقوع این حادثه در ظهر  دیروز افزود: در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی 110 مبنی بر برخورد يك دستگاه موتورسیکلت با يك دستگاه پراید در کيلومتر 7 محور" چابهار- جکیگور" بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسي در محل حادثه حاضر شدند.
رئيس پليس راه جنوب استان سيستان و بلوچستان ادامه داد: در اين حادثه راکب بر اثر شدت ضربه وارده به بدن در بیمارستان فوت شد به طوری که عدم استفاده از کلاه ایمنی و توجه رانندگان به مسیر عبوری منجر به اتفاقات اینچنینی می شود.
ستوده با اعلام دو طرفه بودن محورهاي جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در اين محورها را دارند توجه كامل به جلو را داشته و با رعايت مقررات سفری ايمن برای خود و ديگران به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 451266
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *