۰
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کنارک خبر داد:

توزیع رایگان ۴۰هزار اصله نهال به مناسبت روز درختکاری

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کنارک گفت: به زودی ۴۰ هزار اصله نهال به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در کنارک توزیع می‌شود.
توزیع رایگان ۴۰هزار اصله نهال به مناسبت روز درختکاری
غلامرضا راهداری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و مطلوب شدن شرایط آب و هوا  پس از بارش رحمت الهی در جنوب سیستان و بلوچستان مردم شهرستان کنارک مانند سایر نقاط کشور با غرس نهال و کاشت درخت به استقبال نوروز خواهند رفت.
وی با اشاره به هفته منابع طبیعی افزود: امسال ۴۰هزار اصله نهال از گونه های بومی و سازگار با شرایط منطقه بین مردم، دستگاه‌های عضو نهضت سبز و علاقمندان به طبیعت توزیع می‌شود و بخش مهم آن در قالب پروژه‌های نهال کاری و جنگل کاری، داخل عرصه‌های طبیعی کاشته می‌شود.
راهداری ادامه داد: شعار امسال هفته بزرگداشت منابع طبیعی و آبخیز داری منابع طبیعی با مردم است و این اداره در راستای حفظ و توسعه منابع طبیعی دست خودرا به سوی مردم دراز کرده و با مشارکت حداکثری مردم در راستای توسعه جنگل‌ها و فضای سبز کشور گام برخواهد داشت.
وی رسانه‌ها را مهمترین رکن ارتباط با مردم دانست و تاکید کرد: که می توانند در تصمیم‌گیری‌ها و تقسیم سازی‌های مهم کشور اثر گذار بوده و بسیاری از مسائل با اهمیت جامعه نظیر منابع طبیعی و محیط زیست را به اولویت های مهم و اساس کشور تبدیل کنند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کنارک​ خاطرنشان کرد: این نهاد همواره درصدد ایجاد محیطی سبز با توجه به موقعیت ویژه کنارک در زمینه گردشگری بوده است و با اتکا به خداوند و یاری مردم در حفظ منابع طبیعی، فضای سبز رو به رشدی را خواهیم داشت.
​انتهای پیام/ک
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 451265
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *