۰

150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پایانه مرزی ریمدان اختصاص یافت

بخشدار دشتیاری از توابع چابهار گفت: 150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پایانه مرزی ریمدان این شهرستان اختصاص یافته است.
150 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پایانه مرزی ریمدان اختصاص یافت
ابابکر بلوچ در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مرز ریمدان یکی از موقعیت های مناسب برای اشتغالزایی است و نقش مهمی در افزایش درآمد و معیشت مرزنشینان و توسعه بخش دشتیاری و سایر روستاهای چابهار دارد.

وی بیان کرد: برای فعالیت مناسب مرز ریمدان و جابجایی قانونی کالا و مسافر تلاش های زیادی انجام شده و چندین نشست هماهنگی با مسئولان محلی، استانی و کشوری برگزار شده است.

بخشدار دشتیاری بر ایجاد زیرساخت های مرز ریمدان نظیر اینترنت، پرداخت به موقع هزینه های برق مصرفی بازارچه، ساخت جاده دو بانده ترانزیتی، راه اندازی پایانه بار و مسافر، ایجاد امکانات رفاهی، پذیرایی و اسکان تاکید کرد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم در مرز ریمدان واگذار نکردن اراضی برای ایجاد امکانات در این بازارچه است که از طریق سازمان حفاظت محیط زیست در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

بلوچ تصریح کرد: اراضی مرز ریمدان در سال های گذشته به عنوان زیستگاه گاندو ثبت شده و نیاز است تا سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری های لازم برای واگذاری زمین مورد نیاز برای ایجاد زیرساخت های این مرز را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: بازارچه مرزی ریمدان در سال 1387 افتتاح شده است و نباید بعد از گذشت 9 سال فاقد اینترنت و حتی دکل تلفن همراه و ایرانسل برای انجام کارهای اینترنتی باشد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 451262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *