امام جمعه اهل سنت کنارک در گفتگو با چهاربهاران:

سال اقتصاد مقاومتی رو به پایان است؛ اما به تحقق شعارهای سال نرسیدیم/ تحقق «شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» برای خارجی‌ها و وارد کنندگان!

6 اسفند 1396 ساعت 9:29

امام جمعه اهل سنت کنارک با بیان اینکه در تحقق شعار سال 96 برخی اقدامات زیربنایی انجام گرفته است گفت: متأسفانه انتظارات و اهداف شعار سال 96 برآورده نشده است.


مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اینکه نامگذاری های سال توسط رهبر معظم انقلاب، بر اساس نیازهای واقعی جامعه به منظور توسعه کشور و استقامت در برابر دشمنان است اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، یکی از مهم‌ترین معضلات جامعه در سال‌های اخیر مشکلات اقتصادی بوده و  همچنان ادامه دارد که مسئولان در کنار مردم برای تحقق آن باید تلاش کنند.
وی ادامه داد: سال رو به پایان است؛ اما تغییری در وضعیت معیشتی و زندگی مردم نمی بینیم.
امام جمعه اهل سنت کنارک افزود: جوانان ایرانی در همه عرصه ها پیشرو هستند و انتظار می رود به ویژه مسئولان حوزه اقتصادی دغدغه مقام معظم رهبری را جدی بگیرند و در عمل به اشتغال و تولید رونق بخشند.
وی با بیان اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی، انتظارات به‌صورت کامل محقق نشده است، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است که مسئولان به توان داخلی تکیه کرده و از درگیری‌های جناحی پرهیز کنند و مردم نیز بحث اشتغال خانگی را مورد توجه قرار دهند.
مولوی ملکی پور بیان کرد: با وجود ذخایر خدادادی در کشور در حوزه اشتغال و تولید به نوعی دچار مشکل هستیم که حل این مشکل اراده مسئولان را می طلبد.
وی با اشاره به موانع موجود بر سر راه اجرای اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: بسیاری از مسئولین هنوز به این باور نرسیده‌اند که مشکلات کشور را خود می توانند حل کنند و هنوز نگاه‌ها به خارج از کشور و اعتماد به دشمن است.
مولوی اهل سنت کنارک خاطرنشان کرد: برای بی‌نیازی از واردات کالا‌، باید تولید را در کشور افزایش داد و تولیدات نیز با کیفیت و قیمت مناسب انجام شود که در این راستا، مسئولین در واردات و ایجاد اشتغال نقش بیشتری دارند.
مولوی ملکی پور گفت: با ایجاد اشتغال، تولید نیز افزایش یافته و نیاز‌های داخلی تأمین می‌شود، درآمدها بالا رفته و حتی می‌توان به صادرات روی آورد.
انتهای پیام/ ف


کد مطلب: 451240

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451240/سال-اقتصاد-مقاومتی-رو-پایان-اما-تحقق-شعارهای-نرسیدیم-شعار-تولید-اشتغال-خارجی-ها-وارد-کنندگان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir