۰
رئیس بهزیستی شهرستان چابهار خبر داد:

پرداخت هزینه ترک اعتیاد معتادان توسط بهزیستی/برخورد نیروی انتظامی با قوه قهریه خود برای جمع آوری معتادان سطح شهر

رئیس بهزیستی شهرستان چابهار گفت: معتادان صنعتی پاتوقی و غیر پاتوقی سطح شهر به هر وسیله به بهزیستی شهرستان تحویل داده شوند تا با مکاتبه و پرداخت هزینه در مدت یکماه توسط کمپ های ترک اعتیاد از این بلای خانمان سوز رهایی یابند.
پرداخت هزینه ترک اعتیاد معتادان توسط بهزیستی/برخورد نیروی انتظامی با قوه قهریه خود برای جمع آوری معتادان سطح شهر
حسن تاوانه در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 100 معتاد آلوده به مواد مخدر صنعتی به صورت متمرکز و پراکنده پشت اداره راه و شهرسازی و پمپ بنزین دولتی چابهار در چند پاتوق مختلف به صورت شبانه روزی مشغول استعمال دخانیات بوده و از راه فروش زباله های بازیافتی و بعضا سرقت کسب درآمد می کنند.
​وی با اشاره به پرداخت هزینه ترک اعتیاد معتادین به مدت یکماه توسط بهزیستی شهرستان افزود: خانواده های می توانند در صورت داشتن فرزند معتاد به مواد مختلف مخدر با حضور در بهزیستی و معرفی فرد مورد نظر در جهت ترک اعتیاد فرزندشان اقدام کنند.
​رئیس بهزیستی چابهار ادامه داد: ارگان ما امکانات جمع آوری اجباری معتادین شناسنامه دار و بی نشانه را ندارد لذا خواهش من از نیروهای زحمتکش نیروی انتظامی این است که با تحویل معتادین قابل ترک و به نوعی خانواده دار به بهزیستی چابهار و معتادین بی نام و نشان به شلترها در محل خیابان ابوذر برای مردان و  زنان در پشت پمپ بنزین دولتی اقدامات لازم را برای جامعه ای سالم فراهم آورند.
​وی با اشاره به پدیده های نوظهور مواد مخدر در چابهار تاکید کرد: خانواده های شهرستان به شدت فرزندان خود را در خصوص ماده مخدر به شکل دستمال کاغذی هشیار کنند به طوری که این دستمال با مالیدن به صورت ایجاد نئشه گی را به همراه دارد و این قبیل موارد حربه های جدید دشمنان ایران برای انحراف و مشغولی جوانان به مسائلی غیر از اهداف بلند نظام اسلامی می باشد.
​تاوانه خاطرنشان کرد: همه نهاد ها و مردم عزیز با معرفی معتادین به بهزیستی به ایجاد جامعه ای سالم کمک کنند و همواره آگاه سازی فرزندان خود را برای پرهیز از استعمال هر گونه دخانیات که عامل شکست در زندگی است مد نظر داشته باشند.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 451234
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *