۰
امام جمعه چابهار:

تبعیض بین مردم و برخی مسئولین مخالف احکام اسلامی ست

امام جمعه چابهار گفت: برخی وزرا و مسئولین از بیت المال املاک آنچنانی در بهترین نقاط شهری را دارا می باشند در صورتی که برخی از مردم توانایی خرید ملک را ندارند و این تبعیض متضاد با احکام الهی و اسلامی می باشد.
تبعیض بین مردم و برخی مسئولین مخالف احکام اسلامی ست
به گزارش چهاربهاران حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: اغتشاش گران داعشی مسلک در خیابان پاسداران تهران جنایات مذبوحانه ای انجام دادند که آرامش مردم را بهم ریختند و نیروی انتظامی به همراه بسیج صبورانه برای دستگیری آنان عمل کردند در حالی که چند نفر از نیروهای انتظامی را به شهادت رساندند.
وی با تقاضا از دستگاه قضا برای رسیدگی زودتر به عاملین این جنایت افزود: قوه قضاییه نباید این موارد را مشمول زمان قرار دهد چراکه مردم امنیت شان را به راحتی به دست نیاورده اند و مردم خواهان رسیدگی فوری به این موارد می باشند.
امام جمعه چابهار تصریح کرد: دشمن امنیت ما را مورد هدف قرار داده است و به گفته مقام معظم رهبری مردم را از خطر بازگشت ارتجاع هشدار دادند برای مثال اشرافی گری و بی توجهی به مردم می باشد.
وی  مسئولین را به عدالت اقتصادی توصیه و تشریح کرد: حرکت های ضد انقلابی نوعی ارتجاع است و امروز مسئله پیشرفت و عدالت پایه های یک حاکمیت را محکم می کند و هر چقدر هم پیشرفت کرده باشد اگر عدالت وجود نداشته باشد پایه های هر نظامی سست می شود.
وی آسمان و زمین را به عدالت استوار دانست و تاکید کرد: چرا یک عده پول برای مسکن نداشته باشند و عده ای ویلاهای آنچنانی با سونا و جکوزی در بهترین نقطه های کشور داشته باشند، برخی مسئولین ما از پول بیت المال چنین اموالی به دست آورند و عده ای در فقر باشند مسلما این عدالت نیست و باید چنین مواردی شدیداً پیگیری شود.
​حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مردم ما با بصیرتند ولی نباید این بینش بلند را بی پاسخ گذاشت، دولت باید با فراهم آوردن شرایط مطلوب اقتصادی و اجتماعی برای خرید بر فرض مثال ملک به معیشت مردم کمک کند چراکه دنیای فانی زود از دست خواهد رفت و باید در کمک به این انقلاب و زندگی مردم اهتمام کافی را ابراز کرد.
وی با اشاره به حدیث امام علی (ع) عنوان کرد: انسان اگر قدرت علم و دانش به دست آورد مانند درختی ست که درخت میوه دار آن شاخه هایش به پایین می آید و این نشانه این است که من حاضرم خودم را بشکنم تا به دیگران نفع برسانم بنابراین برخی از مسئولین هم در هر پستی از کشور این گونه عمل کنند.
انتهای پیام/ک
جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 451230
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *