۰
رئیس آموزش و پرورش شهرستان چابهار مطرح کرد؛

تشکیل کمیته رفع مشکلات اراضی با کاربری آموزشی

رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: با برقراری کمیته مشترک بین آموزش و پرورش، شهرداری و راه و شهرسازی می توان مشکلات زمین هایی که در سکونت گاه های غیر رسمی با کاربری آموزشی احداث شده اند را رفع کرد.
تشکیل کمیته رفع مشکلات اراضی با کاربری آموزشی
به گزارش چهاربهاران حسن نوروزی در جلسه شورای آموزش و پرورش چابهار در فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار کرد: امسال با توجه به شعار سال آموزش و پرورش (مدارس خلاق و کارآفرین با رویکرد توسعه آموزش های مهارتی) قدم برداشته شد و در همین راستا مدارس به سمت و سوی مهارت افزایی سوق پیدا کرد و باید این فرهنگ در میان دانش آموزان، خانواده ها و جامعه بیشتر تقویت شود.
وی با اشاره به افتتاح فروشگاه مجازی توسط وزیر آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان می توانند دست سازه های خود را به صورت اینترنتی به سراسر ایران وحتی در سطح جهانی به فروش برسانند و لذت کسب و کار را لمس کنند.
​معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش چابهار​ ادامه داد: برخی از اراضی مدارس و آموزشی به خصوص در سکونت گاه های غیررسمی نیازمند مجوزهای لازم برای رسمیت شناسی می باشند که نیازمند همکاری مسئولین مربوطه در جهت توسعه دانش و آموزش فرزندان این منطقه است.
وی ارتقاء کیفیت بخشی آموزش را از اولویت های آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: در 6 ماهه نخست سال تحصیلی 97ــ96 بیش از 600 ساعت کلاس ضمن خدمت جهت دانش افزایی معلمان برگزار شده است که در مقایسه با سالهای گذشته رشد قابل ملاحظه ای را به صورت تقویتی فراهم کرده و این روند ادامه خواهد یافت.
نوروزی در خصوص سند توسعه پنج ساله آموزش و پرورش استان که شامل 13 مورد می باشد عنوان کرد: این امر همکاری همه جانبه مسئولین و مردم را می طلبد، تا اطلاعات جامع، کامل و صحیحی در این زمینه جمع آوری شود.
معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش چابهار با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروز واسکان مسافرین در این ایام خاطر نشان کرد: شرایط باید طوری فراهم شود که به طور شایسته میزبان مهمانان نوروزی بود تا علاوه بر توسعه اشتغالزایی در منطقه؛ خاطره خوبی در ذهن مسافر بر جای بماند.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 451218
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *