۰

بکرترین ساحل کنارک آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

بخشدار زرآباد کنارک گفت: ساحل درک با داشتن سواحل زیبا و بکر و میوه های گرمسیری مهد جذب گردشگر در جنوب اسیستان و بلوچستان بوده و به دلیل ماسه زار و دریا در کنار هم محدوده منحصر بفردی را ایجاد کرده است.
بکرترین ساحل کنارک آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی
به گزارش چهاربهاران عبدالمجید احلال زهی در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش «زرآباد»، اظهار کرد: این نقطه از ایران اسلامی از معدود نقاط منحصر به فرد کشور است که چند قابلیت مهم و تاثیر گذار از جمله کشاورزی، صیادی و گردشگری را دارد.
وی با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی هماهنگی های لازم انجام شده است، افزود: ساحل «درک» زرآباد یکی از زیباترین و بکرترین نقاط کشور است که مسافران و گردشگران با سفر به این نقطه از استان پهناور سیستان و بلوچستان  می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.
شهردار شهر زرآباد نیز در این جلسه، عنوان کرد: خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم «زرآباد» است.
عبدالله برکی ادامه داد: پارک ملت شهر «زرآباد» همچون ادوار گذشته پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی می باشد و خدمات دهی لازم به مسافران انجام خواهد شد.
مرادبخش اسدالهی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنارک نیز با اشاره به آمادگی این نهاد جهت استقبال از مسافران نوروزی، گفت: منطقه جنوب سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری برخوردار است و پایگاه های امداد و نجات دریایی و پایگاه جاده ای بخش «زرآباد» جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارند.
​انتهای پیام/ک
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 451212
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *