۱

ناصرآباد، روستایی که ورودی و خروجی مناسب ندارد

مهمانانی که برای دیدن اقوام خود به روستای ناصرآباد سفر می کنند از نبود ورودی و خروجی مناسب در روستا گله مند هستند.
ناصرآباد، روستایی که ورودی و خروجی مناسب ندارد
به گزارش چهاربهاران، روستای ناصرآباد از توابع شهرستان کنارک در فاصله ۱۰ کیلومتری از کنارک قرار دارد و جمعیت این روستا طبق سرشماری اداره بهداشت بیش از ۳۰۰ خانوار است.

 دهیار روستای ناصرآباد در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران از کنارک اظهار کرد: روستای ناصرآباد از لحاظ پتانسبل گردشگردی دست کمی از شهرستان کنارک ندارد و با وجود ساحلی بکر و دلنشین هرساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص میدهد

یوسف افراز در خصوص نبود ورودی و خروجی مناسب به روستا افزود: نبود ورودی و خروجی مناسب یک دغدغه بزرگی برای مهمانانی که برای دیدن اقوام خود به ناصرآباد سفر می کنند به وجود آورده است و این امر باعث رنجش  مسافران و همچنین ساکنین روستا است.

وی بیان کرد: تنها این مشکل در ورودی جاده اصلی به روستا نیست حتی برای رفتن به ساحل هم این مشکل به وجود امده است که در این مدت هیچ گونه همکاری از طرف مسئولین شهرستانی و اداره راه انجام نشده است.

یوسف افراز خاطر نشان کرد: ورودی روستا که از روی جاده اصلی متصل به کنارک و چابهار صورت میگیرد چندین جاده خاکی وجود دارد که به داخل روستا راه دارد و وجود چندین راه باعث سردرگمی مسافران و مهمانان روستای ناصرآباد میشود که بسیاری از انها ناراضی از عملکرد مسئولین شهرستانی برای روستا هستند.

 دهیار روستای ناصرآباد از مسئوولین شهرستانی کنارک در خواست کرد مشکلاتی اولیه ای روستا رابرطرف کنند چراکه باعث دلسردی ساکنین روستا شده است.

انتهای پیام/ خ

 
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 451196
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *