معاون اداره‌کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تکمیل عملیات زیرساخت برق و زیرسازی دهکده ساحلی رمین چابهار

23 بهمن 1396 ساعت 11:23

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات پیش روی اجرای پروژه دهکده ساحلی رمین مطرح و مقرر شد در اولین فرصت نسبت به رفع موانع پیش رو اقدام شود.


به گزارش چهاربهاران، آریا نارویی اظهار کرد: در این بازدید مشکلات پیش روی اجرای پروژه دهکده ساحلی رمین مطرح و مقرر شد در اولین فرصت نسبت به رفع موانع پیش رو اقدام شود.
 وی با بیان اینکه عملیات زیرساخت برق، تسطیح و زیرسازی، خرید مصالح و روشنایی این مجموعه انجام شده است، افزود: برق رسانی این مجموعه به طول 500 متر به اتمام رسیده و روشنایی آن برای ایام نوروز راه اندازی میشود.
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: این مجموعه در راستای سیاست های اقتصاد مقاوتی اجرا می شود و در فاز اول در مساحتی بالغ بر دو هکتار با کاربری پذیرایی اجرا می شود.
نارویی گفت: در سال جاری اعتبار کافی برای اجرای محوطه سازی، آلاچیق، تکمیل تاسیسات برقی و آبرسانی به مجموعه مصوب شد که به زودی اجرایی خواهد شد.
فرماندار، بخشدار و رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار، دهیار رمین و نیز معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مراحل اجرای زیرساخت های دهکده ساحلی رمین بازدید به عمل آوردند.
انتهای پیام/ف


کد مطلب: 451176

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451176/تکمیل-عملیات-زیرساخت-برق-زیرسازی-دهکده-ساحلی-رمین-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir