مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هیچ گاه از آرمان های انقلاب دست نخواهیم کشید

22 بهمن 1396 ساعت 11:32

مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: شیعه و سنی امروز نشان دادند که مذاهب اسلامی در چابهار متحدند و کل کشور به همین شکل در کنار هم جواب گستاخی های دشمنان را که قصد کم اهمیت جلوه دادن آرمان های اسلامی را داشتند با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دادند.


به گزارش چهاربهاران احمد حاتمیان در راهپیمایی 22 بهمن مردم چابهار که با حضور گسترده مردم همراه بود اظهار کرد: سیاست دین‌سازی و ایجاد تفرقه حربه‌ای است که از دیرباز تاکنون در دستور کار دشمنان به خصوص صهیونیسم‌ بوده است ولی امروز مردم با حضور گسترده و دشمن هراسانه خود نشان دادند هیچ گاه از آرمان های والای امام راحل و مقام معظم رهبری دست نخواهند کشید.
​وی با اشاره به حضور متحدانه شیعه و سنی در راهپیمایی امروز افزود: مذاهب اسلامی بار دیگر نشان دادند که همانند ریسمانی به یکدیگر متصل می باشند و هیچ گاه گول حرف های تفرقه انداز دشمنان را نخواهند خورد.
​وی بیداری اسلامی را یکی از مهمترین عوامل پیروزی های اخیر در کشورهای مسلمان قلمداد و ادامه داد: دشمنان گمان می کنند امروز هر حرفی که بزنند باید عملی شود به ویژه حرف های گستاخانه ترامپ که به دنیا نشان داد حق با ایران است و ایران هراسی یکی از حربه های صهیونیسم برای پنهان کردن حقیقت و حقیر پنداشته شدن اسلام می باشد.
​مدیر کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مشکلات و ناامنی هایی که در سالیان گذشته در عراق، یمن، سوریه و برخی مناطق دیگر روی داد ساخته و پرداخته دست آمریکا و صهیونیسم یعنی همان وهابیت ملعون بود که مانع بروز اسلام حقیقی در بین کشورهای غیر اسلامی شده است.
​وی آمریکا و صهیونیسم را دشمن همیشگی مسلمانان و مردم دنیا دانست و اذعان کرد: 22 بهمن تنها یک نماد نیست بلکه آزادی واقعی مردم است، برخی فکر می کنند بلکه همین کشف حجاب به معنای آزادیست ولی آزادی یعنی اینکه ذخایر کشورمان را خودمان خرید و فروش و مصرف کنیم، وقتی کسی جرات نمی کند به ناموس محجبه مسلمان نگاه دیگری کند این یعنی آزادی زن مسلمان و محفوظ ماندن از نگاهی که با آن مخالف است.
​حاتمیان در ادامه ضمن تشکر از حضور پرشور شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: شما مردم وارثان و صاحبان حقیقی این آب و خاک هستید و آزادی امروز کشور را خودتان رغم زده اید وقتی که کشوری مثل ژاپن نمی تواند ارتش مستقل داشته باشد و باید از کاپیتالیسیون اطاعت کند این یعنی مستعمره و در بند بودن ولی به حمد خدا و خواسته شما مردم شریف، امروز هیچ کشوری نمی تواند به ایران زور بگوید و جرات تجاوز به کشور را داشته باشد.
​انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451167

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451167/دشمنان-ایران-اسلامی-بدانند-هیچ-گاه-آرمان-های-انقلاب-دست-نخواهیم-کشید

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir