۰
گزارش چهاربهاران از راهپيمايي 22 بهمنی که هنوز نامش آشنای دلهاست؛

شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر روشنگری و دشمن شناسی تشیع و تسنن را در چابهار نشان داد/ راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

مردم چابهار در روز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار ديگر به خيابانها آمدند، دلهاي دريايي آنها با مشت هاي آسمان كوبشان بر دهان استكبار زدند و این روحیه تا پایان سیاست های آمریکا ادامه دارد.
شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر روشنگری و دشمن شناسی تشیع و تسنن را در چابهار نشان داد/ راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست
به گزارش چهاربهاران، در سي و نهمین سالگرد طلوعت و دراين زمستان ولي بهاري چابهار، مردمان ديارت بار ديگر به نامت و به يادت دست در دست و مشت هاي گره كرده به صحنه آمدند و در راه تو و با اطاعت از امام و رهبر زمان خامنه اي راه معمار كبير انقلاب امام خميني (ره) را تداوم بخشيد.

22 بهمن نامت هنوز آشناي دلهاست هنوز ياد و خاطر تو دلهاي گرم مردم بندر چابهار را نوراني مي كند، ملتي كه به ياد آن روز سرنوشت ساز هويت تاريخي، فرهنگي و اعتقادي خود را بدست آورد؛ روزي كه پايه هاي ظلم و جور را شكستي و اميدي شدي بر دل مستضعفين جهان و پرچم اسلام را بر سر مسلمين جهان برافراشتي.

ميدان شهداي تاسوعاي حسيني چابهار امسال نيز مانند هرسال ميزبان تجمع عظيم مردم شهر هميشه بهار بود، مكاني كه لاله هاي پرپر شده در راه اهداف تحقق آرامانهاي والاي صاحب انقلاب فدا شدند.

راهپیمایان در مسیر تعیین شده یوم‌الله 22 بهمن با پیاده روی بر روی پرچم و در نهایت آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی انزجار و بی‌اعتمادی خود را از سیاست‌ها و اقدامات سلطه‌جویانه و ددمنشانه این کشورها نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت چابهار:
22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشور است/ شعار مرگ برآمریکا سیاست نظام ماست
نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت شهرستان چابهار گفت: 22 بهمن برای همه ایرانیان مقدس ترین روز در تاریخ کشورشان است و مردم در راهپیمایی حماسه ای دیگر خلق کردند.
حجت السلام والمسلمین ابراهیم غلامی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: دشمنان ما از حضور مردم در راهپیمایی ناامید شدند و دسیسه هایشان نقش برآب شد.
وی افزود: شعار مرگ برآمریکا سیاست کلی نظام ماست زیرا همیشه باید در مقابل استکبار آماده باشیم و یک لحظه شیطان بزرگ آمریکا را فراموش نکنیم.
حجت السلام غلامی بیان کرد: استان ما اهمیت ویژه ای در راهپیمایی دارد زیرا دشمنان فکر میکردند مردم ما نسبت به نظام و انقلاب کم اعتقاد شده اند ولی مردم با اعتقاد راسخ و کامل به رهبری و با حضور پرشور آمده اند و حضور تشیع و تسنن در کنار هم مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
نماینده ولی فقیه در امور اهلسنت چابهار با اشاره به اینکه آمریکا نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و هنوز دست از دشمنی برنداشته است تصریح کرد: ما تا استقامت و توان داریم در مقابل این دشمن ظالم ایستادگی می کنیم.
 
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) چابهار:
راهپیمایی ۲۲بهمن نشانه عزم مردم برای تداوم راه امام (ره) و شهداست

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چابهار گفت: انقلابی که ثمره خون شهداست، تداوم راه امام (ره) است و مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزم خود را نشان دادند.
رضا گلزری مقدم در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن، پاسداشت عملی نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، قدردانی از آرمان‌های امام راحل(ره)، جواب تهدیدات آمریکا و تلاشی برای استمرار و بقای نظام اسلامی که ثمره خون پاک شهیدان و مجاهدت‌های علما و مردم انقلابی است.
وی بیان کرد: انقلاب ما مردمی است و مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن با پایبندی بر آرمان های انقلاب حضور گسترده تری نشان دادند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چابهار:
حضور پرشور مردم مصداق ایمان راسخشان به آرمانهای انقلاب و نشانگر وحدت تشیع و تسنن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: رهبران اصلي انقلاب مجاهديني بودند كه با اعتقاد به مكتب اسلام وارد ميدان مبارزه شدند.
حجت السلام والمسلمین محمدجهانگیری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مردم به امر امام راحل ومقام معظم رهبری در ۲۲ بهمن جواب کوبنده ای به آمریکا را نشان داد و این حضور گسترده باعث ناامیدی ابرقدرت ها از تجاوز به کشورمان شد.
وی افزود: مردم ما زیرباز ذلت نمیروند و راه ایثارگران و شهدا را ادامه خواهند داد و با حضور خود در صحنه راهپیمایی همه ابرقدرت ها را مأیوس کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار اذعان کرد: مردم ايران كه دلبسته به رهنمودهاي حضرت امام اين مرد الهي و روحاني بودند با منطق حق و درس هايي با بصيرت آن بزرگوار دل بسته بودند ودركنار نيروي عظيم ايمان و اعتقادبه اسلام با فداكاري و جان فشاني هاي فراموش نشدني انقلاب را به يادگار گذاشتند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار:
22 بهمن روز عزت، عظمت اسلام و بازگشت به هويت اعتقادي ايران بود

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: با توجه به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و انسجام مردم است، حضور شیعه و سنی در کنار هم باعث ناامیدی دشمنان و ایجاد همبستگی و همدلی بیشتر خواهد شد..
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی حضور مردم برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناامید کردن دشمنان اسلام و انقلاب ضروری دانست و افزود: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باعث حفظ امنیت و وحدت در کشور شدیم و دشمن را مایوس کردیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بندر چابهار:
22 بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم ایران بر طاغوت زمان است

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری بندرچابهار گفت: بهمن یادآور پیروزی نور بر تاریکی یادآور پیروزی حق بر باطل یادآور این است که هر کجا ایمان بوده بر کفر و بر شیطان پیروز شده است
محمد مبارکی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: بهمن یادآور روزهای سخت انقلابیون است که مردم با براندازی سلطنت طاغوت به پیروزی دست یافتند و روزهای سخت با پیروزی به کام انقلابیون شیرین شد.
وی افزود: پس از گذشت سال ها زخمی که رژیم های شاهنشاهی بر کشور ایران تحمیل کردند نور انقلاب از پشت ابرهای تیره بر چهره ایران تابید و چشم مردم ایران به انقلاب اسلامی روشن شد.
مبارکی بیان کرد: مردم ما و بخصوص هم استانی های عزیزمان با حضور پر شور در راهپیمایی مشت محکمی به طاغوتیان و بخصوص سرکرده اشان آمریکا زدنند.

رییس آموزش و پرورش چابهار:
حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام را به جهانیان نشان داد

رییس آموزش و پرورش شهرستان چابهار گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و انسجام مردم ایران را به جهانیان نشان داد.
حسن نوروزی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: مردم یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلابند و صاحبان این انقلاب به شمار می آیند بنابراین در پیشرفت آن دخیلند و امروز هم بالاترین سرمایه مملکت سرمایه اجتماعی مردمیست تا با حضور پرشور در راهپیمایی اتحاد خود را نشان دادند.
وی افزود: آمریکا شیطان اکبر است و مردم این را خوب درک کرده اند و مردم رفتار مغرضانه آمریکا را همیشه دیده اند و هر جا خواستیم ضربه ای بخوریم دیدیم آمریکا هم در آن دستی داشته است و در صدر دشمنان ما قرار گرفته است و صدر شعار ما هم مرگ بر آمریکاست.
 
انتهای پیام/ ف
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 451165
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *