۰
امام جمعه اهل تشیع شهرستان کنارک:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمامی تهدیدات آمریکا را خنثی و از بین خواهد برد

مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، دشمن را به عقب میکشاند و تمامی تهدیدات آمریکا خنثی و از بین خواهد رفت.
حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تمامی تهدیدات آمریکا را خنثی و از بین خواهد برد

به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین نعیم بامری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان کنارک اظهار کرد: تمام نعمت‌ها و فضایل از آن خداست و بشر در فقر مطلق به سر می‌برد و بی‌نیاز حقیقی و قائم به‌ ذات در تمام عالم هستی فقط خداست و همه انسان‌ها بلکه همه موجودات سر تا پا در نیاز و فقر هستند که اگر لحظه‌ای ارتباطشان با او قطع شود هیچ و پوچ می‌شوند.

وی با تشریح اقتضائات عقلی و فلسفی این فقر بشری، تصریح کرد: نیازمندی و فقر انسان در تمام مقاطع به خداوند، منشأ حق و حقوق عقلی و فلسفی است که مبنای یکسری تکالیف و تعهدات بندگان نسبت به خداوند قادر متعال شده و قطعا با ادای این وظیفه و حقوق عبودیت به معنی واقعی کلمه تحقق پیدا خواهد کرد.

خطیب جمعه شهرستان کنارک افزود: همه مسئولین یقین دارند که امریکا هیچ کدام یک از تهدیدات خود را که بر کشور اسلامی ایران کرده است نمی تواند عملی کند.

وی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: حضور حداکثر ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاثیراتی خارجی و داخلی خواهد داشت، اما تاثیرات داخلی حضور پرشور مردم در راهپیمایی است که عهد و پیمان خود را که با امام راحل بسته اند انجام دهند.

حجت السلام بامری در خاطرنشان کرد: ملت ایران آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد و با حضور مردم پرشور و هیجان مردم این راه به تمامی کشور های دنیا نشان خواهیم داد و اگر لازم باشد در این راه از ارزش جان خود هم نیز استفاده می کنیم.

امام جمعه شهرستان کنارک در پایان از تمامی مسئولین شهرستانی برای برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر تشکر ویژه ای کرد.

انتهای پیام/ خ
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 451152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *