امام جمعه چابهار:

میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق امت با رهبری ست

20 بهمن 1396 ساعت 13:40

امام جمعه چابهار گفت: راهپیمایی 22 بهمن در سی و نهمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی نماد راستین و راسخ ملت در اجرای احکام الهی و وظیفه دینی به اسلام است و این انقلاب هدف والای خود را تا ظهور امام عصر پیش خواهد برد.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: روز شکوهمند ۲۲ بهمن را به همه مردم شریف ایران تبریک و تهنیت عرض میکنم و این انقلاب با یک جرقه به وجود نیامده است که با یک جرقه از بین برود، وقتی انسان بذری را می کارد تعجب میکند از برگ، شاخه و تنه زدن این بذر کوچک بنابراین انقلاب ما هم امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است.
وی با اشاره به سرگذشت و سختی های این انقلاب در سال های ابتدایی آن افزود: امروز انقلاب ما در حال تغییر است نه از اصول خود بلکه از تولیدات اقتصادی و توسعه های مختلف به سوی بالا می رود و این مردمی بودن در کنار اصول انقلابی تغییر نخواهد کرد.
امام جمعه چابهار اصل انقلاب را ثابت دانست و ادامه داد: ما خواستیم سوریه، لبنان، عراق و یمن به امنیت دست یافتند و آن خبیث آمریکایی گفت نگذارید ایران جشن چهل سالگی اش را جشن بگیرد ولی به کوری چشم دشمنان جشن صد سالگی انقلاب را در دهه فجر جشن خواهیم گرفت.
حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: بیداری رهبر تاکنون ناجی کشورهای اسلامی بوده است و به فرموده ایشان مسئولین باید به خواسته مردم توجه کنند و از تبیض، فساد، رانت خواری ها و کم کاری ها در قبال مردم بپرهیزند چراکه این انقلاب توسط مردم و برای رفاه مردم به وجود آمده است.
​وی راهپیمایی 22 بهمن را مهم عنوان و تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز یکشنبه نماد راه والای این انقلاب است و دشمنان ناامیدانه دهانشان به بدگویی و ایجاد یاس و نامیدی در کشور بسته خواهد شد.
​امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: 22 بهمن امسال آغاز چهلمین بهار انقلاب است و دشمنان و کوردلان آمریکایی بدانند ما روزی جشن صد سالگی خود را هم خواهیم گرفت.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451151

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451151/میزان-حضور-مردم-راهپیمایی-22-بهمن-تجدید-میثاق-امت-رهبری-ست

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir