رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار:

دشمنان بدانند همه مردم ایران سربازان مقام معظم رهبری اند

19 بهمن 1396 ساعت 12:28

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: بر طبق روایات معصومین در زمان غیبت اطاعت از رهبر عادل ب همه مسلمانان واجب است و مقام معظم رهبری رهبری فرزانه، عادل و بیدار بوده به طوری که امروز همه ملت سربازان این فقیه می باشند.


به گزارش چهاربهاران غلام محمد جهانگیری در مراسم عطرافشانی و غبارروبی شهدای تاسوعای چابهار به مناسبت سی و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران که همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین بلند پایه شهرستانی در چابهار برگزار شد، اظهار کرد: این کسانی که امروز در این بوستان دفن می باشند شهدایی هستند که خونشان توسط تکفیری ها و گول خوردگان غربی آمریکایی و صهیونیسم بر زمین ریخت و در روز والا و مبارک تاسوعای حسینی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
​وی با اشاره به ریخته شدن خون های زیادی در انقلاب سال 57 کشور افزود: آن روز هم ملت بیدار ایران با تجمعات میلیونی و مبارزه قوی با رژیم زورگوی پهلوی و نوکر واقعی آمریکا به دنیا نشان دادند که اصالت دارند و اصالتشان اسلام و راه حسین بین علی می باشد.
​رئیس اداره تبلیغات اسلامی چابهار ادامه داد: امروز کشور اسلامی ایران 80 میلیون ایرانی ندارد بلکه 80 میلیون سرباز مطیع مقام معظم رهبری دارد و آمریکاو صهیونیسم بدانند ما در هشت سال جنگ ولایت فقیه خود را رها نکردیم و 300 هزار نفرمان در این راه کشته شد؛ حال با این تحریم های بی اثر می خواهند ما را از راهمان عقب برانند و بدانند سخت در اشتباهند.
​جهانگیری توجه به برگزاری مراسمات 22 بهمن را مهم تلقی و عنوان کرد: برگزاری مراسمات 22 بهمن خاری ست در چشم کسانی که نمی خواهند موفقیت ملت ایران را ببینند و دشمن بداند ما در جنگ های فیزیکی پیروز شده ایم و به زودی با اقتصاد مقاوتی در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.
​وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور شما ملت شریف ایران در 22 بهمن یک برنامه معمولی نیست بلکه یک وظیفه، شرعی، قانونی، ملی، قومی و اعتقادی ست و مسلما مردم عزیز و شریف ایران در 22 بهمن به دنیا نشان می دهند هیچ گاه از نظام اسلامی روی برنمی گردانند و همیشه ستون های این انقلابند.
​انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451148

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451148/دشمنان-بدانند-همه-مردم-ایران-سربازان-مقام-معظم-رهبری-اند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir