۰
دادستان چابهار خبر داد؛

توقیف بطری های مشروبات الکلی از لنج بندر چابهار

دادستان چابهار گفت: ماموران دریابانی چابهار با رصد اطلاعاتی در حین گشت زنی و بازرسی محموله لنج باری موفق به کشف یک هزار و 150 بطری مشروبات الکلی از نوع آبجو شده که در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
توقیف بطری های مشروبات الکلی از لنج بندر چابهار
روح الله مرادی در گفت و گوی اختصاصی با چهاربهاران اظهار کرد: بعد از دستیگری دو قاچاقچی مشروبات الکلی در بندر چابهار تشکیل پرونده و رسیدگی به این جرم در دستور کار این نهاد قرار گرفت به طوری که دو مجرم بعد از بازپرسی و مواجهه با قانون به جرم خود اعتراف و با اعمال مشروحات قانونی روانه زندان شدند.
​وی ضمن اعمال فوری به چنین جرم هایی افزود: این توقیف در سه شنبه شب ماه بهمن امسال به وقوع پیوست و متهمان به همراه یک هزار و 150 بطری مشروبات الکلی از نوع آبجو دستگیر شدند.
​وی ارتکاب جرم بار قاچاق و  بویژه مواردی که گناه شرعی به همراه دارد سنگین تر دانست و ادامه داد: مشروبات الکلی طبق فرامین و احکام اسلامی و به فرمایش قرآن حرام است و تجاوز از این حد غیرقانونی و جرم محسوب می شود لذا افرادی که دست به چنین اعمال رکیکی می زنند بدون در نظر گرفتن خدا و قرآن در صدد درآوردن روزی حرام از این راه بوده که تبعات بد اجتماعی را نیز به همراه دارد.
​دادستان عمومی و رئیس دادگستری شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: طبق اظهارات و دستورات قرآنی مصرف مشروبات الکلی عقل را زایل کرده و موجب بیماری های متعددی نظیر کبد می شود که خشم خداوند را در کنار خود بر عهده دارد لذا مردم عزیز شهرستان در صورت مشاهده چنین مواردی می توانند گزارشات لازم را برای پیگیری مقامات و مسئولین قضایی دهند.
​انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 451144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *