۰
در دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

ورود سپاه چابهار در عمران، آبادانی و بررسی برای رفع معضلات مردم محروم منطقه

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر وظیفه ذاتی خود برای دفاع از کشور و مقابله با دشمنان وارد بررسی و پیگیری مطالبات و خواسته های مردم چابهار در زمینه عمران و آبادانی شده است.
ورود سپاه چابهار در عمران، آبادانی و بررسی برای رفع معضلات مردم محروم منطقه
به گزارش چهاربهاران سرهنگ علی کوهستانی در سومین مراسم مجمع عالی بسیج سپاه شهرستان چابهار که با حضور مسئولین ذیرربط به مشکلات مردمی و اقشار مختلف مردم در سالن سردار شهید محب علی فارسی سپاه شهرستان چابهار برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اظهارات کارشناسان حاضر در جلسه عمده مشکلات چابهار را می توان حاشیه نشینی مطرح کرد که بر طبق نظریه کارشناس مربوطه توزیع نامتوازن ثروت در منطقه این معضل را به وجود آورده است.
​وی با اشاره به اقدامات دستگاه های مربوطه برای جلوگیری از این رشد افزود: در حال حاضر بر طبق داده ها و اطلاعات جمع آوری شده مربوط به سکونت های غیررسمی چابهار و به استناد اظهارات کارشناس مربوطه در مجموع یک هزار و 145 هکتار زمین تصرفی در چابهار وجود دارد.
​وی توجه و ساماندهی سکونت گاه های غیر رسمی در چابهار را مهم دانست و ادامه داد: اینکه کمب به عنوان بزرگترین سکونت گاه غیررسمی کشور در چابهار در حال ساماندهی می باشد مطمئنا خوشحالی مردم منطقه را در پی دارد ولی تجهیز این مناطق به موارد مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و عمرانی در اولویت قرار دارد.
​سرهنگ کوهستانی توجه به کم کردن معضلات بهداشتی که بیماری هایی همچون هپاتیت ب و اختلال کبدی را در پی دارد از جمله موارد مورد توجه در ارگان های ذیرربط دانست.
​وی با اشاره به کمک رسانی سپاه شهرستان چابهار در زمینه های آموزشی عنوان کرد: آموزش و تحصیل در مناطق محروم چابهار مهم تلقی می شود و سپاه در بحث های مدرسه سازی و توزیع اقلام تحصیلی در طول سال وارد شده است؛ چراکه فرزندان این مرز و بوم آینده سازان این کشورند و باید بدون دغدغه های حداقلی درس بخوانند و نیازمند کمک رسانی فوری می باشند.
​فرمانده سپاه شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان کشور همواره درصدد سنگ اندازی و ایجاد مشکلات متفاوت در کشورند، مشاهده می شود که سپاه در همه بخش های کشور اقدام به کمک رسانی به مردم کرده است و همانند میدان های نبرد برای دفاع از ملت خویش، امروز هم در میادین مختلف مردم را تنها نخواهد گذاشت.
​انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 451141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *