483 کیلوگرم تریاک در نیکشهر کشف شد

15 بهمن 1396 ساعت 13:19

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: 483 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران انتظامی در گشت زنی های هدفمند در این شهرستان کشف و ضبط شد.


محسن گل محمدی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی نیکشهر در 24 ساعت گذشته در مسیر بنت -نیکشهر با سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر درگیر شدند.
وی با اشاره به کشف سلاح کلاشینکف از قاچاقچیان مواد مخدر افزود: سوداگران مرگ پس از مواجه شدن با آتش سنگین ماموران انتظامی وقتی عرصه را تنگ دیدند از تاریکی شب استفاده کرده و با جا گذشتن اسلحه، موادمخدر و خودرو از صحنه متواری شدند.
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر ادامه داد: حوزه استحفاظی این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی و همکاری خوب مردم و اقتدار دستگاه قضایی برای تردد مخلان امنیت، حاملان و توزیع کنندگان انواع مواد مخدر ناامن است.
وی با اشاره به مقابله با سوداگران مرگ تصریح کرد: توزیع و پخش مواد مخدر در جامعه به ویژه قشر جوان از علل فروپاشی زندگی و افزایش آمار طلاق، گسترش خشونت و نزاع در جامعه و زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر است.
​گل محمدی خاطرنشان کرد: مردم باید همواره مراقب فرزندان خود باشند تا از گیر افتادن در چنین بلاهایی ایمن بوده و هرنوع مورد مشکوک و یا خرید و فروش مواد مخدر را بلافاصله به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451120

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451120/483-کیلوگرم-تریاک-نیکشهر-کشف

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir