۰
در گلبانگ زنگ انقلاب در چابهار عنوان شد؛

نظام استبدادی شاهنشاهی هیچ پایبندی به ملت نداشت/انقلاب اسلامی دست استعمارگران را از کشور کوتاه کرد

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: ملت ایران با بروز انقلاب در دنیا نشان دادند که هیچ گاه تجاوزگری، زورگویی و استعمار را نخواهند پذیرفت و همواره مدافع مظلومان و دشمن زورگویان می باشند.
نظام استبدادی شاهنشاهی هیچ پایبندی به ملت نداشت/انقلاب اسلامی دست استعمارگران را از کشور کوتاه کرد
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در مراسم گلبانگ انقلاب که در مدرسه شهید مومنی چابهار برگزار شد اظهار کرد: امروز انقلاب ما به جایی رسیده است؛ آمریکایی که خود را ابر قدرت دنیا دارد توانایی مقابله ما ملت ما را ندارد به طوری که مردم ما توانسته اند با اتکای به خداوند متعال و اهل بیت به تمامی علوم پیشرفته دنیا دست یابند.
​وی با اشاره به نظام ستمشاهی پهلوی افزود: در آن زمان وقتی که ایران هواپیمایی از آمریکا خریداری کرد نمی دانست چرا هواپیمای نظامی اش سر از کشور دیگری برای منافع آمریکا سر در آورده است به طوری که اختیار ملت ایران در دست حاکمان مستبد و جیره خوار آمریکا بود.
​امام جمعه چابهار توجه به آرمان های انقلاب را اهداف اصلی پیشرفت کشور دانست و ادامه داد: کشور ما دیگر به هیچ متجاوز و زورگویی باج نمی دهد؛ ما نه بخاطر قدرت نظامی و دفاعی مان با کسی مشورت می کنیم و نه بخاطر علوم غیرنظامی و هسته ای، چراکه این ها همه از دانش، استعداد و تلاش ایرانی به دست آمده است.
​حجت الاسلام موسوی فضای مجازی امروز را مهم دانست و ادامه داد: اگر دشمن امروز به خود جرات داده و در شبکه های اجتماعی توسط افراد اجیر کرده و یا برخی ناآگاه به انقلاب تعرض می کنند همگی نشان پیشرفت ماست که چشم دیدن آن را ندارند و مردم آگاه ما همواره با این افراد مقابله کرده اند.
​وی توجه به موقعیت کشورها، دولت ها و دشمن شناسی در سرتاسر دنیا را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: اگر تاکنون پیشرفتی حاصل شده، همگی بر اثر خون شهداست که ملت، کشور و انقلاب بزرگ ایران را بیمه کردند بنابراین جوانان امروز ما باید با روحیه و تفکر انقلابی در همه سطوح کشور به صورت انقلابی عمل کنند.
​انتهای پیام/ک
 
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 451105
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *