۰
فرماندار کنارک خبر داد:

به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی 29 پروژه عمرانی در شهرستان کنارک

فرماندار کنارک گفت: 148 میلیارد ریال اعتبار برای 29 پروژه متفاوت در شهرستان کنارک صرف شده است که در ایام الله مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ‌زنی 29 پروژه عمرانی در شهرستان کنارک
به گزارش چهاربهاران بیژن بختیار در جلسه مشترک شورای اداری و دهه فجر شهرستان کنارک که با حضور امامان جمعه و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر، پیروزی انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) باید در تمامی دوران های تاریخ جهان به عنوان یک الگو مهم مورد توجه قرار گیرد چراکه این پیروزی و این انقلاب با ریختن خون های زیاد عزیزانمان به دست آمده است.
وی با اشاره به قدرت امروز ایران در میان کشورهای منطقه افزود: اگر امروز عزت و اقتدار وجود دارد و نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند مرهون خون شهدا و پیروزی مردم و انقلاب در سال 57 می باشد.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ ریزی ‌های صورت گرفته در سطح شهرستان کنارک امسال برنامه ها با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهند شد، ادامه داد: مردمی بودن و حضور پرشور و پررنگ تر مردم نسبت به سال قبل با اهمیت است به طوری که این مراسمات اهداف انقلاب را یادآوری کرده و طمع دشمنان را برای ضربه زدن به کشور به یاس و نامیدی مبدل می کند.
​فرماندار کنارک تصریح کرد: هر روز که از عمر این انقلاب با شکوه می گذرد شاهد دستاوردهای جدید علمی پژوهشی، دفاعی و صنعتی هستید و این ها نتیجه خودکفایی و تلاش مردم کشور است.
بختیار خاطرنشان کرد: به پایان سال نزدیک می شویم لذا آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی برای سفرهای نوروزی و استقبال از مهمانان و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز مورد توجه ویژه قرار گیرد تا خاطره خوشی برای هموطنان عزیز در این خطه از کشور عزیزمان در ذهن ها حکاکی شود.
​انتهای پیام/ک
شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 451078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *