۰

460 ساعت آموزش عمومی و تخصصی کارکنان شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش نیروی انسانی، در سه ماهه پاییز سال جاری با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی اساتید مجرب 460 ساعت کارگاه های مختلف آموزشی جهت آموزش کارکنان،  خانواده ها، پیمانکاران و سایر ذینفعان در چابهار انجام شده است.
460 ساعت آموزش عمومی و تخصصی کارکنان شرکت نفت جنوب سیستان و بلوچستان
​مصطفی نخعی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: علاوه بر برگزاری کلاسهای تخصصی و فنی در زمینه های مختلف برای شاغلین، توجه به ساماندهی اوقات فراغت و کمک به آموزش خانواده ها و فرزندان در مناطق کمتر توسعه یافته به لحاظ ترانزیتی همچون محور های چابهار و مناطق جنوب استان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.
وی با اشاره به اثرپذیری کارکنان از این آموزش ها افزود: در همین راستا احساس نیاز به آموزش کارکنان برای خانواده ها نیز برگزار شده است چراکه ارتباط با شاغلین در شرکت های فرآورده های نفتی به صورت فراگیر به خانواده ها نیز مرتبط می باشد.
نخعی در ادامه بر لزوم ساماندهی، آموزش و برنامه ریزی صحیح برای کارکنان در همه زمینه ها تاکید و خاطرنشان کرد: تلفیق آموزش و هنر می تواند سبب باروری استعداد و خلاقیت در انسانها شود، لذا ضروریست اقدام لازم جهت برنامه ریزی مدون و در چارچوب قوانین و مقرارت جاری شرکت و در جهت شناسایی و شکوفایی استعدادهای موجود به عمل آید.
​مدیر شرکت فرآورده های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: آموزش های تخصصی برای رانندگان خودروهای سنگین نیز تاثیرات مثبتی در کاهش سوانح جاده ای در محورهای دوطرفه جنوب استان داشته است به طوری که بر طبق آمار به دست آمده تصادفات تریلی ها سوخت کشی در جاده ها کاهش چشمگیر داشته است.
انتهای پیام/ک
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 451072
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *