۰
باحضور اقشار مختلف مردم؛

مراسم شعر و خاطره شهدا در کنارک برگزار شد

شعر و خاطره شهدا با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران در سالن ارشاد کنارک برگزار شد.
مراسم شعر و خاطره شهدا در کنارک برگزار شد

به گزارش چهاربهاران، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان در مراسم شعر و خاطره گرامیداشت شهدای شهرستان کنارک با اشاره به تاکیدات رهبرانقلاب برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: در شرایط فعلی جامعه اگر در مسیر انقلاب سرمان به سنگ می‌خورد یعنی راه را اشتباه رفتیم و باید برای ادامه دادن راه از شهیدان بخواهیم تا ما را مثل همیشه یاری کنند تا ما حافظان انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای امام راحل باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی افزود: تبیین و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه برای مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارد و یکی از راهکار‌های زنده نگه داشتن یاد شهیدان انس گرفتن با وصیت نامه و خانواده شهید است و باید راه شهیدان اساس کار و در متن جامعه باشند.

وی بیان کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان شهرستان کنارک، شب شعر و خاطره شهدا با همکاری فرمانداری، سپاه پاسداران، اداره تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر تبلیغات اسلامی و حضور پرشور اقشار مختلف مردم و خانواده شهیدان برگزار شد.

در این مراسم شاعران انقلابی و ولایی شهرستان کنارک در وصف دلاوری و رشادت ها، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و شخصیت عرفانی شهیدان شعر سراییدن و راویان و رزمندگان دفاع مقدس خاطرات آن زمان را بازگو کردند.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان و ایثارگران، شاعران و روایان دفاع مقدس و متولیان شب شعر و خاطره شهیدان تجلیل شد.

انتهای پیام/خ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 451014
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *