۰
نماینده اسبق چابهار در مجلس شورای اسلامی:

وعده های انتخاباتی هم تحریم ها را کاهش نداد/ اعتماد به آمریکایی ها بزرگترین اشتباه است

نماینده اسبق چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان انتخابات دولت دوازدهم قول کاهش تحریم ها را داده بود ولی تحریم ها نه تنها کمتر نشد بلکه با عداوت دشمنان همیشگی کشور افزایش یافت.
وعده های انتخاباتی هم تحریم ها را کاهش نداد/ اعتماد به آمریکایی ها بزرگترین اشتباه است
یعقوب جدگال در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: وزارت خارجه ایران باید در قبال بیانیه رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان دهد طبق این بیانیه چند فرد دیگر از مقامات کشور توسط ترامپ تحریم شده اند و آنها خواستار بازدید از سایت نیروگاه های اتمی کشور شده اند.
وی با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا نسبت به ایران افزود: عداوت سران آمریکایی نسبت به ایران همواره مشهود بوده است به طوری که تاکنون بیش از 100 نهاد و نفر از مقامات مهم کشور را تحریم کرده اند و خود را آقای دنیا معرفی می کنند که یقینا این چنین نیست.
نماینده قبلی چابهار توکل دولت بر مردم را مهم دانست و ادامه داد: اگر پیشرفت و توسعه ای در کشور حاصل شود مطمئنا با توکل بر مردم خواهد بود و بیگانگان هیچ گاه به پیشرفت و آبادانی کشور کمک نخواهند کرد.
جدگال توافق برجام را بین المللی عنوان و خاطرنشان کرد: آمریکا نشان داده هر زمان که فرصت را محیا دیده، دست به سواستفاده از آن موقعیت ها زده به طوری که در برجام هم هرگاه توانسته استفاده ذینفع خود را برده است تا گرو کشی و تحریم های خود را بر کرسی عمل بنشاند.
​به گزارش چهاربهاران در هفته های اخیر ترامپ با بیانیه جدید اتمی شروطی شامل تحریم چند مقام ایرانی برای تعهد و تمدید برجام منتشر کرده است تا خواسته های جدید خود را به کرسی عمل بنشاند.
انتهای پیام/ک
 
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 451011
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *