معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار مطرح کرد؛

تکمیل زیرساخت های مرز ریمدان تضمینی برای اشتغالزایی هزاران نفر

23 دی 1396 ساعت 13:55

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: پس از تکمیل زیرساخت های اینترنت، راه ترانزیتی و اختصاص امکانات رفاهی، مرز ریمدان به تنهایی می تواند زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم کند.


به گزارش چهاربهاران ایوب درویشی در دیدار با مردم بخش دشتیاری چابهار اظهار کرد: بخش دشتیاری دارای بنادر صیادی بریس و پسابندر و منطقه مستعد پرورش میگو گواتر است و ظرفیت های خوبی در زمینه شیلات و پرورش آبزیان دارد.
وی ضمن اظهار نارضایتی از کمبود زیرساخت های مورد نیاز در این منطقه افزود: با ارتقای بخش محروم دشتیاری به شهرستان بسیاری از مشکلات در زمینه فضای آموزشی، زیرساخت های مرز ریمدان، بی آبی، اجرای طرح هادی روستایی، امکانات بهداشتی درمانی و آسفالت راه های روستایی مرتفع خواهد شد.
وی اختصاص بودجه برای تجهیز و ساخت زیرساخت های مرز ریمدان چابهار را مهم برشمرد و ادامه داد: وجود مرز رسمی ریمدان در محدوده بخش دشتیاری فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه بیش از 400 روستای شهرستان چابهار با 39 تانکر آبرسانی سیار می شوند، خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاهای بخش دشتیاری از طریق تکمیل پروژه آبرسانی 207 روستایی پایین دست سد پیشین انجام می شود.
درویشی تاکید کرد: دشتیاری محرومیت زیادی در زمینه فضای آموزشی، کمبود معلم و امکانات و تجهیزات آموزشی دارد که نیاز است خیران بومی و کشوری در این زمینه ورود کنند تا با همکاری دولت مشکلات آموزشی و فرهنگی مرتفع شود.
فرماندار شهرستان ویژه چابهار تصریح کرد: ساخت بیمارستان 64 تختخوابی یکی از خواسته های بحق مردم دشتیاری است و می تواند شاخص های بهداشتی درمانی و سلامت را ارتقا و مشکلات و هزینه های مردم را کاهش دهد.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 450998

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450998/تکمیل-زیرساخت-های-مرز-ریمدان-تضمینی-اشتغالزایی-هزاران-نفر

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir