طی مراسمی معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان معارفه شد

19 دی 1396 ساعت 11:41

مراسم معارفه معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با حضور عضو هیأت عامل و معاون بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور برگزار شد.


به گزارش چهاربهاران طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی کشور، حسین شهدادی به عنوان معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.
عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور در این مراسم اظهار کرد: با تسهیل فرآیندها و ساز و کار جدید بیش از پیش تحولات بهتری در حوزه فعالیتهای بندری چابهار در دستیابی به جایگاه اصلی در سهم تجارت تحقق خواهد یافت.
هادی حق شناس افزود: افتتاح فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با حضور رئیس جمهور نشان دهنده اهمیت و جایگاه بندر چابهار است نظر به اهمیت توسعه سواحل مکران، موضوعات بندر چابهار از حوزه استان خارج شده و نگاهی ملی متوجه آن می باشد. 
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: هم اکنون با افتتاح فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و افزایش ظرفیت بندر به ۸/۵ میلیون تن در سال، در آینده با توسعه فازهای دوم، سوم وچهارم نیز اولویت و نیاز اصلی بندر چابهار بازاریابی و جذب سرمایه گذاری است که همگام با توسعه در حوزه دریا باید در  دستور کار تمامی واحدها قرار گیرد.
بهروز آقایی ادامه داد: تعلل و اتلاف وقت در جذب بار و کالا در بندر چابهار سبب حذف این بندر از گردونه رقابت با سایر بنادر می شود، هم اینک بازاریابی پایدار از اولویت های بندر چابهار بوده که اعتمادسازی بین بندر، تجار و صاحبان کالا اولین گام در جهت این مهم می باشد.
وی با اشاره به توسعه گردشگری دریایی تشریح کرد: برای جذب تجار، سرمایه گذاران و صاحبان کالا به وظایف سازمانی عمل شده است ولی برای پر رنگ تر شدن تعهدات ملی با توجه به جایگاه صنعت توریسم در دنیا و مزیت های گردشگری بندر چابهار، بهره مندی از فاصله کم با عمان، فعال سازی خط مسافری چابهار – عمان در اولویت قرار دارد.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 450974

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450974/طی-مراسمی-معاون-امور-بندری-اقتصادی-اداره-کل-بنادر-دریانوردی-استان-سیستان-بلوچستان-معارفه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir